maart 06, 2007


Morgen heeft Pucky haar grote dag.
Morgen worde ze gekastreerd.
Ach arm beessie, kan ze geen kindertjes meer krijgen.
Maar ik wil absoluut geen nestje hebben.
Er lopen al zoveel katten rond die niet gewenst zijn.
Ga maar eens in een asiel of opvangcentrum kijken hoe vol die zitten.
En straks met de vakanties nog meer.
Kat in de auto, een paar kilometer rijden, hup kat eruit en wegwezen.
En dat maar heerlijk op vakantie.
Ik begrijp niet hoe die mensen dat met een rustig geweten kunnen doen.
Ik zou me de hele vakantie zorgen maken of mijn kat wel goed terecht gekomen is.
Mijn vakantie zou verpest zijn.


Zo is Pucky ook hier gekomen.
Ze was hoogstens 7 weken en zat bij ons in de tuin te miauwen.
Kom maar hoor meissie, dan mag je hier wonen.
En zodoende hebben we 2 katten, wat niet de bedoeling geweest is, maar ze zijn allebij zo lief, ik zou ze niet meer willen missen.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik ben geen katten liefhebster maar ik kan ook niet begrijpen waarom mensen hun huisdier aan een boom vast maken of in zak en dan het water in.Neem dan geen huisdier denk ik dan.IK wordt daar echt kwaad over.
xxx Saskia

dinsdag, maart 06, 2007  
Anonymous Anoniem said...

arme pucky, is ze straks geen echt meissie meer, enne ze wordt niet afgebald,maar gestereliseerd. But so what, ze is je er niet minder om...
knuf van leentje

dinsdag, maart 06, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Pucky heeft gewoon precies aan het juiste huisje gemauwd :-)
En moet je zien hoe lief Momo en zij met elkaar zijn. 2 Heerlijke meissies.

Sterkte morgen UkkePuck!
Dikke kus op je mooie toetje.

Bianca

dinsdag, maart 06, 2007  
Anonymous Anoniem said...

In de dierenwereld heet het niet steriliseren, maar kastreren Leen.
Mieke

dinsdag, maart 06, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga het weer proberen Mieke!
Gisteren heb ik een aantal keren een tekst hier ingetikt maar werd het niet geplaatst! Snap niet hoe dat soms komt..

Succes morgen met Pucky!
Groetjes,
beuzeblaadje

dinsdag, maart 06, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke, als het een vrouwtjeskat is wordt zij gestereliseerd en als het een mannetje is wordt hij gecastreerd, gaan de balletjes eraf,vraag maar aan charley....Nee zonder dollen, niet dat ik op mijn gelijk wil staan maar ik heb altijd katten gehad, vandaar dat ik zo zeker ben van mijn zaak,. Weet je wat google even, als pcuky een jongen is dan heb je gelijk hoor, maar als puck een meisje is( en dat begreep ik uit de tekst) dan wordt ze gestereliseerd, en voor die beesten een hele grote ingreep/ Ik wens haar ook een rustige en pijnloze lekkere slaperige dag, dan kan ze door de pijn heen slapen...
knuf van leentje

woensdag, maart 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wat een lief ding om te zien!!!

donderdag, maart 08, 2007  

Een reactie posten

<< Home