maart 02, 2007

PC


Kijk, daar droom ik van.
Zoveel plaats aan en naast de computer.
Alles netjes opgeruimd.
Bij mij is het altijd rommel en ik ruim het een keer per week op, maar de papiertjes en de boekjes, mijn koffiekopje en de suikertjes vinden altijd weer een weg om rommel te maken op mijn tafel.
En dan ligt er natuurlijk heel vaak ook nog èèn van de katten tussen de rommel.
Of ze liggen met hun kont boven op de rommel, of ze zitten pal voor mijn scherm.
Maar ja, daarvoor zijn het katten.
Maar, mischien als ik nog meer plek aan de pc heb, dat ik dan nog meer rommel krijg.
Ik ben nu eenmaal niet zo heel erg opruimerig.
Als ik een boekje gebruik, blijft het liggen, als ik een papiertje gebruik, ook.
Sommige mensen zijn zo netjes en ruimen alles wat ze gebruikt hebben gelijk op.
Ik dus niet.
Maar ik kan er eigenlijk best wel goed mee leven hoor.


3 Comments:

Blogger Chris said...

Ja jij wel.....

vrijdag, maart 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Allereerst een fijn weekend toegewenst en jaaaaa over die rommel, als je erzelf geen last van hebt hahahaha. Ik hou wel van een beetje opgeruimd, maar dat wordt afgestraft door ega die zeeeer slordig is, ik heb geleerd dat je bepaalde karaktertrekken niet veranderen kunt..... Doei doei Liefs Betty

vrijdag, maart 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Evenredig delen in een huwelij chris, jij ruimt op terwijl mieke er een pokke zooi van maakt, je hebt contact met elkaar, of vecht elkaar de keet uit, maar er is communicatie. En ach, rommel is er om opgeruimd te worden toch???
liefs van leentje

maandag, maart 05, 2007  

Een reactie posten

<< Home