maart 12, 2007

Eten uit Suriname


Ik heb het al eens vaker geschreven, wij spelen iedere week kaarten met zijn drieen.
Wij, dat zijn Chris, schoonmoeder en ik.
We spelen om geld (niet veel hoor, we moeten iedere week zo om de 2 euro betalen) en de pot met geld was al weer goed gevuld, dus gingen we gisteren weer eens een keer uit eten.
Dit keer waren we in een Surinaams restaurant.
Ooooh wat was dat lekker zeg, heerlijk gekruid.
Het is echt aan te bevelen.
Ik had 3 soorten vis, rijst, groenten en salat.
Natuurlijk weer proppen vol toen we weer thuis waren.
Chris en schoonmoeder hadden vlees.
Ook dat zag er heerlijk uit en het was ook lekker zeiden ze.
Normaal gesproken kun je vandaag de dag niet meer uit eten gaan, veel te duur.
Maar met zo'n potje achter de rug, is het nog te doen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het enige surinaams wat ik lust is roti,,maar de gezelligheid in een restaurant in net zo leuk toch?
liefs van leny

maandag, maart 12, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dat ziet er heerlijk uit? Heb je dit echt gegeten of is het "gewoon" ter decoratie van je log? Ik heb nog nooit in een Surinaams restaurant gegeten trouwens, zal het eens onthouden!

Gaat het verder een beetje met jou?
Beuzeblaadje

maandag, maart 12, 2007  

Een reactie posten

<< Home