maart 19, 2007

gewoonheidsdier


De mens is een gewoonheids dier.
Vrijdag heeft schoonmoeder voor ons mee gekookt, omdat ik de hele dag in het ziekenhuis was. Zaterdag heeft ze heerlijke stampot boerenkool gemaakt.
Schoonzus heeft een moestuin en daaruit heeft schoonmoeder de laatste rest boerenkool gekregen.
Maar, dat was veel te veel voor 1 persoon, dus heeft ze ook weer voor ons meegekookt.
Gisteren om een uur of 12, zat ik iedere keer op de klok te kijken, waneer we naar schoonmoeder moesten om te gaan eten.
Ja, ja, lauloene met een rietje, dat was dus niks, dat viel zwaar tegen.
Ik moest zelf koken.
Het beviel me best wel, om gewoon effe bij schoonmoeder te gaan eten.
.
Ik heb net bij de dokter opgebeld en moet vanmiddag om half vier nog een keer bellen voor het resultaat van het onderzoek.
Dus nog weer een hele dag spanning.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik kan me voorstellen dat je flink hierover in spanning zit
probeer een beetje de zinnen te verzetten
ik wens je sterkte!

maandag, maart 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Gatverdamme Mieke, das niet leuk dat je de hele dag nog is spanning moet zitten. Ik hoop dat je de nodige afleiding kunt vinden...

Half 4 zal ik zeker aan je denken!!
beuzeblaadje

maandag, maart 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hallo mieke

sterkte met de uitslag

hoop dat het meevalt

high five van jeroen

maandag, maart 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik krijg je niet uit mijn gedachten Mieke. Hoop uit de grond van mijn hart dat je de uitslag hebt en dat die is meegevallen???

beuzeblaadje

maandag, maart 19, 2007  

Een reactie posten

<< Home