maart 20, 2007

nagels


Hoe kun je in godsnaam met zulke lange nagels werken.
Hoeven die vrouwen niet af te wassen, bedden opmaken, groente klein snijden, koken, stoffen en wat een huisvrouw nog allemaalzo moet doen?
Dat lukt toch niet met zulke nagels?
Of als ik er aan denk als je kleine kinderen hebt, de luier verschonen met zulke lange krallen, hoe doen ze het toch.
Aan de pc zitten en schrijven.
Ik zou graag eens van jullie willen horen of jullie iemand kent die zulke nagels heeft en hoe die dat allemaal regelen.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ongelovelijk!!
Zoiets heb ik nog noooooooooooit gezien dus ik ken niemand die zulke nagels heeft. Maar uh..dit zijn toch zeker kunstnagels he, zo lang kunnen echte toch niet worden?

Niet normaal meer, ik vind het een vies gezicht al zijn ze gelakt!
Het "oogt" heel onnatuurlijk.

Groetjes,
beuzeblaadje

P.S. Morgen heb ik Burg Bentheim op mijn log!

dinsdag, maart 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou en dat zou ik dus nooit tussen mijn lakens willen hebben...
Als dat kunst is????
knuf van lenepeen

dinsdag, maart 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik had het al eens eerder gezien.
Griezel brrr, vind het een vreselijk gezicht.
Op TV zag ik iemand die dus typte met de nagels, omdat het met de vingers idd niet kon

woensdag, maart 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ieeeeeeee,wat vies,
els

vrijdag, maart 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het zijn nog niet eens de huishoudelijke dingen waar ik me over verwonder, hoe zit het met de gang naar het toilet?
Oh, en welkom bij de club!

vrijdag, maart 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Getver. Eng.

Ik heb ooit éénmaal nepnagels op mijn eigen nagels geplakt en werd al gek van het gevoel dat dat geeft, die druk aan je vingertoppen als de nagels zo ver uitsteken. Laat staan dit meterslange gedoe, dan kun je toch niets meer?? Bah.

Zo zie ik ook soms in de winkel vrouwen met lange nagels een pen gebruiken om de knopjes van het pinapparaat in te kunnen duwen... is toch onhandig! Nee, niet mijn ding, enorm lange nagels. En deze op de foto slaan alles natuurlijk. :D

zaterdag, maart 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dan 's iemand die ze onwijs mooi vindt! :-) Ze kunnen mij niet lang genoeg zijn zelfs! Zo fel rood hoeft voor mij niet liever french manicure, maar qua lengte zijn ze geweldig! En heb van een aantal meiden met superlange nagels gehoord dat 't vanzelf went om dingen er mee te doen. Iemand die superlange nagels heeft (gehad) die de ervaringen en evt fotootjes wil delen?

Groetjes Roberto

zaterdag, juni 23, 2007  

Een reactie posten

<< Home