maart 26, 2007

onderzoek

Zo, we zijn weer thuis, he he.
Nou, daar gaan we dan, de blaas is schoon, maar dat wisten we al. De nier is te zien, maar krijgt waarschijnlijk niet genoeg bloed toevoer. Het kontrast middel was in de linker nier goed te zien, maar in de rechter nier is het bijna niet aangenomen.
Het enige wat de dokter kon zien, was dat de toevoer van de nier naar de blaas verstopt zit. Dus het kan zijn dat daar dezelfde tumoren inzitten als die ik altijd in de blaas heb. In en aan de nier zit hoogstwaarschijnlijk niks.
Dus nu wachten op donderdag, dan heb ik een gesprek met de uroloog.
Knuf Mieke

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb aan je gedacht hoor maar moest eerst werken vandaag!
Valt het nu al met al mee Mieke?

Als die toevoer van nier naar blaas verstopt zit is daar iets aan te doen? Neem aan dat het goedaardige tumoren zijn omdat je zegt die ook in de blaas te hebben?

Nu maar weer tot donderdag wachten!
Sterkte!
beuzeblaadje

maandag, maart 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Die in de blaas zijn altijd boosaardig.
Ik ben er al 11 keer aan geopereerd.
Eerdaags zal ik wel een kunstmatige uitgang krijgen en zal de blaas eruit moeten.
Mieke

maandag, maart 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

knufff voor jou
jij hebt m harder nodig als wij
ik lees hier in de reactie dat je al eerder met dit bijltje gehakt hebt
je bent een doorzetter!

dinsdag, maart 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

zal aan je denken lieve mieke veel kracht toegewenst

woensdag, maart 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik had gehoopt op beter bericht, maar helaas heb ik het al gelezen. Maar Mieke, je bent niet als ik wat dat aangaat, anders waren we allang gaan harp spelen (zelfde orkest misschien) Doorzetters, geen opgevers, en strijders tot aan het einde van de tunnel, en dan nog moeten ze ons nog het licht intrekken. Wij zijn niet klein te krijgen...Geloof en hoop en sterkte zit allemaal tussen de oren, dat weten wij beiden, doch de angst blijft een nare raadgever, maar goed dat je angst hebt, dat houd je in ieder geval alert...
LIEFS VAN LENY

woensdag, maart 28, 2007  

Een reactie posten

<< Home