maart 23, 2007

verkeer


Het verkeer op straat word steeds erger. maar er komen ook steeds meer auto's bij.
Wij wonen hier in een klein stadje, maar als je alleen hier al kijkt hoeveel auto's hier al onderweg zijn.
Ikzelf rij sinds een jaar niet meer, ik ben bang dat ik een asthma aanval krijg onderweg, en aangezien ik niet alleen ben op straat, lijkt het mij beter om maar niet meer te rijden.
Stel je voor, ik krijg een aanval en begin te slingeren en krijg een kind onder de auto.
Nee hoor, liever niet.
.
Ik wil het ook nog even hebben over de kommentaren van gisteren.
Er zat 1 kommentaar bij, daar stond alleen, "dieren misbruik" en nog een paar van die idiote dingen.
Nou is dat op zich geen probleem hoor, iedereen mag hier schrijven wat hij maar wil, maar geef dan wel te kennen wie je bent.
Ik vind het zo misselijk om afkrakende dingen te schrijven en dat anoniem te versturen.
Als je het ergens niet mee eens bent, schrijf het rustig op, maar alsjeblieft wel met afzender.
Dan zet ik het ook op de site, maar zo niet.
Zo, dat wou ik even kwijt.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hoi hoi,
Wat leuk, je woont dus in de buurt van Osnabrück. Wij hebben vrienden in Bissendorf wonen, ook in de buurt van Osnabrück.
Van harte welkom bij Join the Club en wie weet zie ik je eens bij ons op de weblog verschijnen.

Groetjes,

Liane (mama van Myrthe)

vrijdag, maart 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Welkom bij Join the Club!!!

Ik zal nog eens komen kijken hier...

Even over dat comentaar, sommige mensen hebben nu eenmaal geen humor... Lekker laten gaan...

Greetz!!
Maaike

vrijdag, maart 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke dat verkeer wordt inderdaad steeds "gekker". Ik heb vandaag tot 2 keer toe een "brokkenpiloot" gezien. Kijk als ze zelf willen verongelukken is nog daar aan toe maar ze zijn een gevaar voor anderen en daar staan ze volgens mij niet bij stil.
Als jij je er niet "goed" bij voelt om zelf nog te rijden dan vind ik het heel verstandig dat je het niet meer doet!

Geweldig dat jouw zoon trouwt in Burg Bentheim. Dat zal vast een sprookje zijn.....

Fijne avond,
beuzeblaadje

vrijdag, maart 23, 2007  
Blogger Roelof said...

Welkom bij Join The Club.

Groetjes Roelof

vrijdag, maart 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik wou je nog even een prettig weekend wensen maar daarvoor is het nu wel heeeel laat! Dan maar "een fijne zondag"!!

beuzeblaadje

zondag, maart 25, 2007  
Anonymous Anoniem said...

trek je van lastpakken maar niets aan
reactie verwijderen
over en uit
ze zijn het niet waard om je druk over te maken ;)

zondag, maart 25, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ik wens je een fijne week

maandag, maart 26, 2007  

Een reactie posten

<< Home