juni 03, 2009

W:C:


Een wc pot zo'n onmisbaar ding
Gaf veel onrust in de huiselijke kring

De ene wil een porseleinen pot
De ander een keramieke


Zo zie je maar dat een wc pot
De sfeer goed kan verzieken


Zelfs het bepalen van een wc bril
Kan leiden tot een menings verschil


Er werd veel gepraat en overlegd
Tot dat er opeens werd gezegt


Hou op met dat gedonder
Ik moet nu echt naar de wc


Ik kan echt niet langer zonder
Me blaas geeft niet langer mee.
.
Gedicht en foto's uit het internet.


16 Comments:

Anonymous Di Mario said...

Het belangrijkste is dat ze me met rust laten als ik er op zit.

Love As Always
Di Mario

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous lenie said...

hihi mooie huissies .....meis ik kom wel fietsen hoor , maar ren me rot op het ogenblik .
van dat trappie uitgegleden in de voorraadkast ..zere schouder ...ontsteking ....prik gehad die auw deed , en nu wekie therapie omdat hij anders vastzit ...zeggen ze ...
typen met ene hand , dus vandaar even geen reacties , gaat véél tijd inzitten zo .
maar kijk es hoe ik nu heb zitten typen ?? end hé ?? hihihi
kom er wel ...is wat meer werk wat ik nu heb ...

woensdag, juni 03, 2009  
Blogger Yvette said...

prachtig..hier wordt een mens blij van!

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

wat een geweldig leuke plee huissies :)

woensdag, juni 03, 2009  
Blogger Els said...

Heb even moeten kiezen tussen de visjes en de paarden.
Maar het worden de paarden.
Als je hem komt brengen wil je hem dan naast de boomhut zetten????

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha wat leuk al die verschillende wc huisjes geeft wat kleur aan het kleinste kamertje.
Goed gevonden Mieke een heel aparte en leuke log.
Dag Bep

woensdag, juni 03, 2009  
Blogger Vedat said...

Mieke, nou wil ik wel geloven, dat er in die huisjes wc's staan. Ik geloof jou direct, als je dat schrijft. Maar ik heb er geen een gezien, dus ik heb de neiging te zeggen, dat je de pot op kunt. :)

woensdag, juni 03, 2009  
Blogger esther said...

Wat leuk!!! brengt me op een idee...ik ga er 1 voor joost maken dan piest hij niet meer tegen het schuurtje van de buurvrouw hahaha.

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Alie said...

Wat hebben ze die stinkhokkies mooi gemaakt. Zo kan je wel een wc-route lopen, hoef je ook niet bang te zijn dat je nodig moet onderweg.

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous FietsMargreet said...

Leuk de beschilderde huisjes. Is dat een wedstrijd wc-hokjes beschilderen geweest?? En dit een tentoonstelling, want ze staan allemaal op hetzelfde veld. Maar wat het ook mogen zijn, er staan prachtige afbeeldingen op, zoals die van de geit met de haan op zijn rug.
Groetjes

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Marielle said...

We zoeken er nog één voor naast de caravan...het liefst eentje die niet opvalt tussen de schapen...
hahahahahaha
En dan met een bril voorzien van schapenwol...of zou dat gaan jeuken aan de billekes...zal mijn vader eens vragen..

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Elmar said...

Geweldig ik wil ook wel zo'n mooi gemak!
groetjes,
Elmar

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Haha wat een mooie wchuisjes! Natuurlijk vind ik die met de paarden het mooist:)

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous gerdayD said...

Hoe kóm je erbij Miekelief?
Heerlijk grappig, dit serietje!
Dankjewel voor mijn eerste lach van de dag!
En ik hoop dat ook jij lachend deze mooie, nieuwe dag in zal gaan!

donderdag, juni 04, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Een schitterend gedicht Mieke. :-)
Net als Jeanine ga ik natuurlijk voor die met de paarden! ;-)

donderdag, juni 04, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Daar zitten hele mooie tussen Mieke! Ik zie trouwens dat ik hier "achter loop" dit had ik even gemist! Dus ga snel weer verder naar je volgende log!

Doeiii,
beuzeblaadje
OT: N.av. deze "huuskes" stuur ik je zo een mailtje door wat ik vandaag kreeg en ik denk dat jij die ook wel leuk zult vinden!

donderdag, juni 04, 2009  

Een reactie posten

<< Home