maart 10, 2009

SCHILDERIJEN VAN ELS

We beginnen met Bickel
.
Dan komt Zam.
.
Wat dacht je van dit groente stilleven?
.
En dan hebben we hier Egbert
.
En gewoon een jongetje in het gras.
------------------------------------------------
Onze vader, mijn broer Joop en zus Els
kon-kunnen allledrie heel goed schilderen.
Omdat wij het weekend bij Els en Egbert waren,
heb ik de schilderijen die beneden overal hangen
op de foto gezet.
Morgen komt er nog een gedeelte.
En er is nog veel meer, maar die hing boven.
En ik kom de trap niet op.

.

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wawwww...een kunstzinnige famile heb jij daar, lief Mieke!
Heerlijk, zoveel creativiteit om je heen...
Kunstenaarsziel, rusteloos
Nooit genoeg, steeds verder zoekend
Heimwee naar een stil verlangen
Utopie achter de wolken
Daar waar jij nu thuis bent.
© Lies

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat kan jullie familie beter dan de mijne. Zitten mooie stukken tussen

Love As Always
Di Mario

dinsdag, maart 10, 2009  
Blogger Els said...

jeetje wat heeft dat mens veel schilderijen aan de muur hihi

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig
Die van Zam blijft mijn favoriet

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zo!!
Wat kan ze prachtig schilderen....
Fijne dag Mieke & liefs:Wilma.

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ziet er goed uit Mieke ..
gaat lekker met je zo te horen en te zien ..doet me goed !
Wie heb je naar boven gestuurd om te fliepsen ???
groetjes Lenie

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Die zus van jou, kan er wat van!!!
Jij kunt dus niet zo mooi schilderen en tekenen???
Maar fotograferen kun je als de beste!!!
Groetjesss..Ria.

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat goed gelijkend, vermoed ik :))
Erg mooi, geef maar de complimenten aan Els door
Dag

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik geef volkomen toe dat je een kunstzinnige familie hebt.

Maar laten ze maar eens proberen om jou verhalen te evenaren.
Want op dat gebied zijn ze heel wat korter van stof.
Waarschijnlijk zijn ze meer verlegen dan jij.

Het is ons, tijdens een bezoek aan jullie, gebleken dat je dat bekkie moeilijk dicht kunt houden en aan humor geen gebrek hebt.

Je hebt hoop ik je zus en Chris niet alleen naar boven gestuurd om de overige foto's te maken.

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mooie schilderijen Mieke, je komt zo te zien uit een talentvolle familie!
groetjes,
Elmar

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

dit zijn beslist niet de slechtste amateurschilderijen, die ik zo her en der tegen kom; maar die naam mieke op jouw foto's doet geen recht aan de schilders volgens mij, toch....?

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik vind dat groente stilleven ook wel heel gezellig :)

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben even door je laatste loggen gescrold Mieke en heb gelachen om je leuke "maand-opmerkingen"(vooral die van de borstcrawl) je leuke foto's bij Evert en Els en van de poezen én niet te vergeten van deze prachtige kunstwerkjes! Onvoorstelbaar dat jij geen artistieke eigenschappen hebt, die zus van jou die kan er écht wat van!!

Groetjesss,
beuzeblaadje
OT: Bedankt voor je lieve gedicht in je reactie!

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat zijn best leuke schilderijen zeg. :-)
De tekening van Egbert is ook heel mooi en het staat heel leuk met al die fotootjes eromheen.

dinsdag, maart 10, 2009  
Blogger ArtMus said...

das een mooi portret van Bikkel.
Die van Zam had ik al eens gezien....maar bikkel heeft mijn voorkeur.
Leuk hè......een geschildert portret van je huisdier.

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het shilderen kan ik net zo goed als jij, niet dus.
Maar wat je zus ervan kan, daar sta ik van te kijken.
Maar in zo'n artistieke familie moet jij toch ook ergens iets van 'artistiek'hebben?
Of zou dat je kwebbel zijn??????

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Een creatief gezin dus! Leuk als je dat kunt, lijkt me!! Mooi ook!

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Dat ziet er best goed uit, ik ben wel een leek, maar toch.
Onze zoon Karoetsie schilderd ook, maar is ook bezig met de opleiding meubelmaker. oma

dinsdag, maart 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Leuk! Dan kun je een huis vol schilderijen hebben! En figuratieve schilderijen leven, ze hebben hun eigen ziel...
Vriendschappelijke groetjes,

woensdag, maart 11, 2009  
Blogger amy said...

hmmm
rode kool met appeltjes
lekker

woensdag, maart 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

sta ik alweer met mijn kop op een blog, hahaha tussen de foto's op het schilderij van egbert..
mijn mamsie kan er wel wat van of niet dan...

woensdag, maart 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mijn complimenten aan Els. Ik kom uit een schildersfamilie en dus kan ik het weten: Els is goed!! Heel leuk om haar creativiteit hier te zien. Dankzij jou!!

vrijdag, maart 20, 2009  

Een reactie posten

<< Home