februari 28, 2009

TAARTEN UIT RUSLAND

Vandaag een kunstwerk uit Rusland.
Een nationale taarten wedstrijd.
Nou, ze kunnen er wat van hoor.


Met de deur in de boter vallen.
.
Je bent om door het oog van de naald te halen.
.
Het kost een paar Euro, maar daar betaal je dan ook voor.
.
Geld moet rollen, liefst mijn kant op.
.
Leren heeft geen zin, vooral als je er niets van leert.
.
Gezwam in de ruimte, tast de ozonlaag aan.
.
Ieder vogeltje bekt zoals het zingt.
.
Cola goed, alles goed.
.
En dan nu nog het spreeekwoord wat
iedere buitenlander als eerste leert.
.
Lekker neuken in de keuken.

.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Er staat een taart in de etalage,
een grote witte taart.
Wat moet ik doen?

Ik moet aan geld komen,
ik moet een steen door dat raam gooien,
ik moet jarig zijn,
ik moet zorgen dat die juffrouw binnen,
die met die rode lippen,
verliefd wordt op mij -

ik doe mijn ogen dicht,
druk mijn neus tegen het glas,
prevel:
taart, grote witte taart, vlieg ongeschonden door dit raam...
of moet ik zelf bakker worden, banketbakker d'excellence?
© Toon Tellegen
*wink, big smile*
... maar wat een heerlijkheden schotel jij ons vandaag voor, Miekelief! Zonde om zo iets moois aan te snijden...
En ,je legt de bal voor het open doel, meid:
ik lag net op het zeil in de keuken
de zoveelste prijs weg te neuken
toen van tieten weer kwam zeuren
over spleten dozen scheuren (...)
en in haar huisvrouwenfantasie
zoog ze zich vast aan de poezie
© richard
*wink, big smile*
Maak er een smakelijk weekend van, in àlle opzichten!

zaterdag, februari 28, 2009  
Blogger Chris said...

...in de keuken...en dat voor de koelkast!

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat een kunststukjes zeg
En Mieke toch neuken in de keuken hihihi, ga lekker in bed liggen.

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

geweldig mieke,
zijn dat allemaal echte taarten???

niet te geloven zeg ,
knap gemaakt
groetjes
klaproos

zaterdag, februari 28, 2009  
Blogger ArtMus said...

wat zeg je me nou Meike????
Kent iedere buitenlander die laatste spreuk????
nou ikke nie...ik heb hem nu net geleerd bij jou.
Wat een taart ben ik hè....hhahahahah
Ik zou zo maar mee kunnen doen aan die nationale taarten wedstrijd.

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Waren dit de zoethoudertjes voor het weekend, Mieke???
Allemaal slecht voor de lijn, behalve die laatste dan, hè "knipoog"
Groetjesss..Ria.

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Na al dit lekkers geconsumeerd te hebben kun je me door de keuken weg rollen.
Als ik moest kiezen weet ik het zo net nog niet dat is de ervaring die je in de loop der jaren op doet.
"Grinnik" hoor opoe nou eens rollebollen in de keuken.
Je hebt me in ieder geval met je kunstwerken en gezegdes m'n dagelijkse portie lachen bezorgd.
Fijne avond en zondag nog.
Dag Bep

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat soort dingen heb ik nog nooit buitenlanders geleerd hiero. Ik kom niet verder dan lager, hoger, rechts en dat soort termen. Zo heerlijk zoals ze die g uitspreken.

Love As Always
Di Mario

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wow als je me niet verteld had dat het taarten waren dan wist ik het niet!! Echt knap!

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

MMM ziet er lekker en leuk uit!
Dat laatste is natuurlijk ook lekker en leuk! ;-)
groetjes en nog een fijne zaterdagavond!
Elmar

zaterdag, februari 28, 2009  
Blogger Els said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, daar gaat je reputatie van lief onschuldig vrouwtje hahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahaha

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wauw wat een taarten zeg.. nou deze oude doos wenst je een mooi weekend toe.
Veel plezier in de keueken..

zaterdag, februari 28, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Wat schrijf je nu allemaal, oma krijgt er een kleur van, lekker hoor al dat gebak ;). oma

zondag, maart 01, 2009  
Blogger Vedat said...

Het zijn werkelijk echte kunstwerken, zeg, die taarten. Ik zie alleen het verband tussen de taarten en het laatste zinnetje niet zo, Mieke.

zondag, maart 01, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Nou zeg.........!
Misschien iets voor jonge mensen maar op onze leeftijd is het toch al zo'n gestuntel.
Nee, hoe dan ook, ik hou niet van zulk geouwehoer op de koude keukenvloer.
Vreselijk wat kun jij rare logjes maken.
Ik zou het niet eens durven te denken!

zondag, maart 01, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie taarten dit. Vast veel marsepein bij gebruikt, mjammie. :-)
Maarre, neuken in de keuken??? Kookt er zeker iemand over! ;-)

maandag, maart 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahaha... ik moet lachen om de reactie van Els. Want ik zat net te denken: "Nou die keurige Mieke wordt ook met de dag ruiger...."

:-))
beuzeblaadje

maandag, maart 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat ziet dat er geweldig uit. Soms is het moeilijk voor te stellen dat het hier om een taart gaat. Maar even voortbordurend op de reactie van Truus.....wie er overkookt weet ik niet maar van dat beeld had ik eigenlijk iets meer verwacht....en dat je daar later dan in mag bijten....tja....hihihi grm grm.

dinsdag, maart 03, 2009  

Een reactie posten

<< Home