maart 09, 2009

OP DE KOFFIE IN EMMEN


Wat doe je als je je verveeld?
Juist, dan ga je op de koffie bij je zussie en zwager.
Els hoefde niet te werken en Egbert was ook thuis,
dus daar gaan we heen.
Joepieeee al weer lang geleden dat we elkaar hebben gezien.
En zo ver rijden is het echt niet.
In drie kwartier zitten wij in Emmen.
.

Nadat we de koffie ophadden,
heb ik eerst Zam op de foto gezet.
En raad eens wat,
Els haar katten zijn al net zo gek van een fotokamera als onze katten.
Èèn foto en weg was Zam.
.


Dan proberen we het bij Bickel.
Nou, daar had ik meer kans.
Poeh twee foto's mocht ik nemen.
Bedankt hoor Bickel
.





Na een half uurtje, kwam de vraag alweer.
Kom je mee een sjekkie roken?
Stelletje paffers, ze kunnen niet zonder hoor.
( Ik ben zo dankbaar, dat ik dat niet meer hoef !!!!! )
Els en Chris moesten dus naar buiten om te roken.
Egbert en ik niet hoor,
wij hebben er de draak mee aangestoken met die twee.
.


Nou en dan kom je weer naar binnen,
en wat ga je dan doen?
Juist, aan de computer.
Leuk he?
.



Egbert en ik niet hoor.
Wij hebben heel geduldig gewacht tot ze klaar waren.
Ben toch blij, dat Egbert en ik goed met elkaar uitkomen.
Stel je eens voor, je zit de hele tijd stom bij elkaar.
Da's ook niks hoor.
De volgende keer dan zeg ik niet,
ik zou wel naar Els willen,
nee dan zeg ik gaan we vandaag naar Egbert???????

.

24 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke, wat een heerlijk en gezellig verhaal dis je ons hier op! Fijn om te lezen, hoewel misschien minder fijn als jij het hebt gehad, bij die schattige familie van jou! Ik ben zo blij dat je een toptijd had...
OT: ik wist wel dat jouw haren moeilijk konden wapperen in de wind, hihi. Maar het was zo grappig om dàt juist te schrijven...
Maak er een superweekje van hé, meid!

maandag, maart 09, 2009  
Blogger Els said...

hee dan kan je ook komen als ik aan het werk ben hihi
alleen moet je zelf dan rijden want chris wil dan niet mee. hihi

maandag, maart 09, 2009  
Blogger amy said...

mooi stel jullie!
heerlijk toch dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden?
maar wat zit els steeds verscholen achter de planten!

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Haha, wat een gezellig logje. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik ben dol op katten. Die rooie lijkt ontzettend veel op "onze" Nelus.
Liefs:Wilma.

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Even op visite is altijd leuk. Heb ik gisteren ook gedaan. En daarna lekker een stukje lopen door het bos.

Love As always
Di Mario

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

lekker elkaar een beetje stangen :)
gezellig!

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

wat een heerlijk logje, zo mooi hoe jullie met elkaar om gaan.

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat je een fijne dag hebt gehad in Emmen.
De foto's van Bicker zijn leuk joh, zoals hij daar ligt te gapen prachtig.
Gelukkig voor Els en Chris plenste het niet van de regen toen ze een sigaretje rookte.
Fijn dat je zo goed met je zwager op kan schieten.
De foto's van jullie tweetjes zien er dan ook knus uit.
Een prettige dag nog Bep

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Haha..Els is al net als haar katten...ook moeilijk te fotograferen ;))
Fijn, dat jullie weer een gezellig dagje hadden.
Groetjesss..Ria.

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

@ was vergeten antwoord op je vraag te geven.
Nee er wonen geen mensen meer in.
Ze willen een deel verhuren als zakenpand.
Groetjes Bep

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat was dus een hele leuke dag,
zo op bezoek bij Egbert.
Het is dus niet zo dat de gezellige mensen buiten staan?

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Wat heerlijk dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden.Wat lijken je zus en jij op elkaar, mooi! Fijne week lieve Miek. Doei doei.
Betty

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

glimlach.....wat en leuk logje.Je toverde een lalch op mijn gezicht Je bent een Grote Held zoals jij je door het leven slaat.
Novelle

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha, ha,leuk dat dollen
En dan die reactie`s
Prachtig

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Is het niet fijn als je met zijn allen zo goed over weg kunt? Dan heb je een hechte band met elkaar toch? Ik ben best een beetje jaloers, nou ja niet echt natuurlijk. Maar ik denk dan: was mijn broer er nog maar.

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zo te horen hebben jullie veel plezier met elkaar!
Het is wat met die katten die van ons zijn al niet veel anders! ;-)
groetjes,
Elmar

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hahaha wat een gezellige log Mieke.
Ik dacht eerst dat er twee gluurders buiten stonden,
maar dit zouden ze in Emmen wel aapjes kijken noemen *lol*
Leuk dat jullie zo goed met elkaar kunnen vinden,
en heerlijk van deze dag hebt genoten.
GEWELDIGE!!!!!! kiekjes.
Groetjes,
Anneke

maandag, maart 09, 2009  
Blogger esther said...

hallo,
Kijk ik op je blog denk ik...ehhh dat lijkt zam wel. hahah en ja hoor, het is zam.

Wat een gezellig blogje. Als ik het lees en de foto's bekijk heb ik het gevoel dat ik er zelf bij zit en bedenk ik me ineens weer hoe leuk het altijd was (en is) thuis. Ik ga zo maar even bij els buurten :)

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

:-)))
da's een goeie zaak hé mieke stoppen met roken ik ben daar ook nog steeds erg blij mee hoor,

groetjes
klaproos

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hihihi, leuk en gezellig logje over jullie visite aan je zus en zwager Mieke. :-)
Mooie katten heeft Els.
Wij waren zondag op verjaarsvisite, was ook erg gezellig.

maandag, maart 09, 2009  
Blogger ArtMus said...

wat een stelletje verslaafden zeg.
zwakkelingen zijn het!!!!!!!
Nee Mieke.....dan ben jij daar bij vergeleken een HELD!

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Gezellige familie, een fototoestel en je hebt zo weer een leuk logje.
Wat zouden we zonder onze familie moeten?

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

roken geeft verplichtingen, zo is dat eenmaal.
Maar de foto's zijn leuk om te zien en je ziet erg goed uit na je ziekenhuis bezoek.
Volgens mij kunnen jullie het wel goed met elkaar vinden. oma

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou maar opletten!
Ik ken meer mannen die er met hun schoonzus tussenuit uit zijn gepiept.
En dat begon ook met samen een sigaretje roken!

dinsdag, maart 10, 2009  

Een reactie posten

<< Home