maart 07, 2009

DAGBOEK VAN EEN BLONDJE


JANUARI:

Nieuwe shawl terug gebracht naar de winkel,
zat veel te strak.
.

FEBRUARI:
Ontslagen bij de apotheke,
had vergeten de de flessen te labellen.
Zucht, die passen toch nooit in een typemachine.
.

MAART:
Voel me heel trots..........puzzle van honderd stukjes
was na zes maanden af.
Er stond 2-4 jaar op de doos.
.
APRIL:
Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D
Er was een stroomstoring.
.

MEI:
Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als erbij moest,
paste niet in het blik.
Van de instrukties klopt ook geen barst.
.
JUNI:
Geprobeerd om te gaan waterskieen.
maar kan nergens zo'n meer vinden met een
kabelbaan erboven.
,

JULI:
Heb de wedstrijd borstcrowl verloren met zwemmen.
Kwam er later achter dat de andere deelnemers
gemeen gespeeld hebben.
Ze hebben allemaal hun armen gebruikt.

.
AUGUSTUS:
Mezelf buiten gesloten in een fikse regenbui.
Uren op de wegenwacht gewacht.
Auto van binnen helemaal nat geworden
omdat het zonnendak openstond.
.

SEPTEMBER:
Drie weken op de honden uitlaat terrein gestaan
met de hond.
Er kwam niemand om hem uit te laten.
NOEM HET DAN NIET ZO !!!!!
.
OKTOBER:
Haat M&M s, sommige dingen laten zich niet afpellen.
.
NOVEMBER:
4,5 dag kalkoen gebraden.
In het recept stond 1 uur per pond.
Ik weeg 109 pond.
Ze hebben zich vast vergist, want hij was niet lekker.
.
DECEMBER:
Kan 112 niet bellen.
Duuh, iedereen weet toch dat er geen "11" knopje
op de telefoon zit.
Stom nummer ook.
Hebben ze vast niet goed.
____________________________________________
Iedereen een prettig weekend
(Oh ja, niet verder vertellen hoor,
ik ben nu grijs, maar ben altijd blond geweest.
PPPPSSSSSTTTT.)

.

14 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk jaaroverzicht, Miekelief! Hihi, dank je wel voor mijn eerste lach van de dag!
Ook bedankt voor je steun, schat van een meid!
Maak er een fijn weekend van, hé?

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hoe zit het met die weegschaal van jullie????
109 pond....ja, daaag!!!!!!
Je had die kalkoen dus nog een dagje langer moeten braden, dan was hij vast wel lekker geweest :-))
Maak er een fijn weekend van, Mieke.
Ik ga weer lekker wandelen.
Groetjesss..Ria.

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha, ik kan er nu makkelijk luid om lachen in huis. Mijn Dinnetje heeft donker haar. Van nature...

Love As Always
Di Mario

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

whahahahahahahahaha
hahaahhahaha
hahaahahahhaha
"och arme"

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Haha, grappig dit en je had bij mij ook al zo'n leuk gedicht geplaatst!!!
Fijne dag!

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha de eerste twee vind ik het allergrappigst. :P Dat is nog eens goed mijn weekend beginnen. :D

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha altijd leuk van die 'domme blondjes' moppen. Het zit ook niet mee!

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het is dat je grijs bent anders zou ik toch echt denken dat je nog blond was, of je bent aan een brilletje toe want nu staan er 2 reacties op m'n log wel leuk hoor 2 x.
Niet verder vertellen was donker ben net als jij nu grijs, maar heb van de week de autosleutels in de auto laten zitten en de deurknop ingedrukt en de deur dicht gegooid moest m'n man in de stromende regen op de fiets de andere sleutel brengen.
Heb niet de moet dat je nu hard gaat lachen hoor.
Dat heb ik nl wel gedaan om deze log.
Fijn weekend nog Bep

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahaha, hij is leuk :-)

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ze zijn erg leuk Mieke! hahaha
Jij was vast de uitzondering op de regel Mieke!
groetjes en een fijne zondag!
Elmar

zaterdag, maart 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Laat je mooie grijze haren in de wind wapperen vandaag, lief Mieke!
Maak er een fijne zondag van...

zondag, maart 08, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig zijn dit soort dingen alleen van toepassing bij dames.

Wij mannen, ongeacht onze kleur van haren, zijn door de dames niet te evenaren.

Sorry dames

zondag, maart 08, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Whahahahahaha..... wat een verzameling..... ik ben blij dat ik niet helemaal blond ben. Of geldt blond alleen voor vrouwen? Nog beter.

maandag, maart 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Whahahaha, wat een blondjes!!! ;-)

maandag, maart 09, 2009  

Een reactie posten

<< Home