maart 03, 2009

MOOIE MAN ??????



Wij ben' de boertjes, van het platteland.
Wij houden van het leven met een biertje in de hand.
En as 't werk gedaan is, op de boerderij.
Gaan we 's avonds naar de kroeg, want dan ben' we vrij.

Ja dat is mooi, mooi, mooi man,
Het leven dat is een groot feest.
Mooi, mooi, mooi man,
Zoep'n as een grote en tekeer gaan as'n beest.

We trekk'n an de belle onze tonge is as leer.
We drinken dan een pilsie, en praat'n wat over 't weer.
Dan neem' we nog drie lestn, en gaan dan snel naar huus.
En ben'zo as gewoonluk tegen melkenstied weer thuus.

Ja dat is mooi, mooi, mooi man,
Het leven dat is een groot feest.
Mooi, mooi, mooi man,
Zoep'n as een grote en tekeer gaan as'n beest.

's Morgens word ik wakker en denk schiet mij maar lek.
Pien in de hasses, en een dreuge bek.
Stap ik op de trekker, scheur wat heen en weer.
Heur ik op de radio dit zelfde deuntie weer.

Ja dat is mooi, mooi, mooi man,
Het leven dat is een groot feest.
Mooi, mooi, mooi man,
Zoep'n as een grote en tekeer gaan as'n beest.

Hooien, melken, gieren, dat doen wij met veul lol.
Maar Braks met al zien quota's, die maakte 't echt te dol.
De natuur het milieu, dat gaat ons aan het hart.
Dus drink'n we allen maar het zuivere gerstenat.

Ja dat is mooi, mooi, mooi man,
Het leven dat is een groot feest.
Mooi, mooi, mooi man,
Zoep'n as een grote en tekeer gaan as'n beest.

Ja dat is mooi, mooi, mooi man,
Het leven dat is een groot feest.
Mooi, mooi, mooi man,
Zoep'n as een grote en tekeer gaan as'n beest.

Ja dat is mooi, mooi, mooi man,
Het leven dat is een groot feest.
Mooi, mooi, mooi man,
Zoep'n as een grote en tekeer gaan as'n beest.
.
Mannenkoor Karrespoor

.

21 Comments:

Blogger Els said...

gedver wat een griezel.

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Oeioeioeioeioei... Mieke toch!
Ik hoop voor je lieve vent dat DIT je schoonheidsideaal niet is!
*wink, big smile*
Maar hé, god moet zijn getal hebben... hihi.

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat de tekst van dit liedje is samengesteld door een stelletje stomme in het karrespoor vastgelopen zoeplappen.
En de boer?
Hij ploegde voort!

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zo dat is ff lang geleden zeg. Dat dat nog een hit is geweest he.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat een engerd zeg. Dat mensen het zo ver door kunnen drijven, ongelooflijk. Nee, niks te mooi man.

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Gatsie, en dat op mijn nuchtere maag...........!!!!!!!!! *lol* Geef mij mijn eigen mannetje maar hoor met vetrolletje en al!

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

IEE!!!!
Wat een engerd!
Het liedje kan ik me nog goed herinneren.
Liefs:Wilma.

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mooi liedje, wat een echte meestamper was. De mooie man?
Over smaak valt niet te twisten.

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Als ik ERGENS een hekel aan heb, dan ik het aan deze vreselijk lelijke spierbundels en aan zuipende mannen!!!!!!!!
Getver...wat een gedrocht!!!!!!!!!!

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

haha mannenkoor karrenspoor, hoe kom je daar nou bij daar aan de andere kant van de greppel :)_

en ieuwhhh wat een griezel van een kerel, denk niet dat veel mensen dat nou echt mooi vinden , brrr

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat een opgefokte spierenbundel...bah...niet natuurlijk...een engerd zelfs...
Nee, met deze hoef ik geen beschuitje te eten :))

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mag ik deze overslaan Mieke. Afschuwelijk gewoon. Het spijt me, maar ik zie liever je lammetjes, eendjes, jeugdfoto's en parken.

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Brrrr maar over smaak valt niet te twisten
Naar mijn mening: als de man zo was geboren zou hij z'n ogen uit zijn hoofd huilen.,-))))

Liefs van sary en de bengels

dinsdag, maart 03, 2009  
Blogger amy said...

lelijke vent
maar met dat liedje maak je mijn hele dag goed
vroeger toen ik in een drumband speelde hadden we dit lied (ook zingend) ingestudeert voor het zomer feest van ons dorp...

ik denk dat je je er wel wat bij voor kunt stellen he?

dinsdag, maart 03, 2009  
Blogger amy said...

is mijn reactie wel aangekomen?

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Nee Mieke, dit is geen mooie man, dit is een lelijk gedrocht!

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Jakkes wat een engert!
Not my cup of tea!
groetjes,
Elmar

dinsdag, maart 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahaha ik heb de reacties gelezen dus zal hier nu maar niet aankomen met de mededeling: "wat een stuk" : -)) Vind ik het ook niet hoor, ik vind het alles behalve een mooie man!

Doeiii,
beuzeblaadje

woensdag, maart 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat een engerd doe mij maar m'n eigen
spier bundel.
Dat liedje heb ik toendertijd nog op een singel cdtje gekocht was hardstikke populair.
@ Beste Mieke dat ik op zulke mooie plekjes kom heb ik mede te danken aan m'n fijne echtgenoot hij alleen weet nl. dat ik een angst heb om alleen naar onbekende omgevingen te gaan waar ik niemand kan. Hij wandelt met me mee en laat me op m'n gemak foto's maken om dat hij weet dat ik daar ontzettend veel plezier en afleiding aan heb.
Hartelijke groetjes Bep

woensdag, maart 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

wat is dit voor een mutant?
Novelle

woensdag, maart 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ajakkie bah! En dan die knieën, géén gezicht!
Het liedje ken ik nog wel.

vrijdag, maart 06, 2009  

Een reactie posten

<< Home