augustus 21, 2007

vlooiemarkt


Zaterdag is in het mooie slotpark van Bad Bentheim een hele grote vlooie- of rommel markt.
Heel gezellig altijd en graag bezocht door heel veel nederlanders.
Vroeger werd dit altijd in de "winkelstraat" gehouden, maar de markt is zodanig uitgelopen dat de straat te klein werd.
Er staat van alles, van echte handelaren tot kinderen die hun speelgoed verkopen..
En voor iedereen die er naar toe gaat, kom dan toch even hier bij ons een bakkie koffie drinken,
Mail me even dan stuur ik ons adres.
Lijkt me heel gezellig.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dat lijkt me leuk Mieke , even met Aad in overleg wat die heeft geregeld , want kan zijn dat wij naar het Westen gaan (van Nederland) op familiebezoek ...dus even mailen straks maar zo niet ??? komen wij even langs ;))))
ik ga weer die vliegers achteran whahahahahahahahahaha

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben er vroeger wqel eens geweest.mijn schoonouders komen er wel heel veel met mijn kids.Ze gaan daar lekker door het park wandellen en naar de eendjes.het slot vinden ze natuurlijk ook geweldig.
xxx saskia

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou dat kan gezellig worden bij jou, zet nde koffie potten maar vast klaar.
Maar ik wens je er een fijne dag bij hoor....

Knuf Cyber Oma

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Moet Claudy weten, die ik verslaafd aan dit soort van markten, en in Zuidwolde en omgeving heb je er elke week wel eentje in een of ander dorreppie...En Leen, zij sjokte voort, ik heb namelijk een vrouwke dat ALLES, IK HERHAAL alles kan gebruiken ( ze heeft inderdaad zo gek niet of je het kan bedenken maar ze heeft het in de schuur)Maar ja sinds gebleken is dat zij ook van joodse afkomst is, laat ze wel haar roots zien hoor. Ze zit af te dingen, in het drents nog wel, en die slimme boeren die denken ons te naaien ( met poen en spulen dan hé) die bluft ze af, en het duurste in het chalet is het afwasrekje met lekplateau voor 1 euro, zat nog in de originele verpakking. Ik bedoel maar.
Lijkt me wel gezellig.Mail je adres maar want aangezien wij regelmatig naar seitz ( weet ik hoe je dat schrijft) toeren daar woont nog een oude vriending von der mamsie aus alte deutschland, weet je maar nooit. Alhoewel de schuur nu de prioriteit heeft, hoop ik dat vele bloggenisten op jouw uitnodiging ingaan; Ik heb mijn koffie altijd zwart, en clau alleen met melk..
liefs van leentje

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

chris vertelde er pas al iets over, lijkt me erg leuk.
de kindjes heb ik al onder dak, die vinden het niets aan om zo lang te slenteren enzo. waar kunnenwe het beste parkeren? nog tips? en tuurlijk wippen we dan ook ff bij jullie an ;-)

bianca

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

En het is ook een mooie plaats...;-)

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik wist het nog! Chris vertelde erover in Dalen. Ergens "trekt" het me wel maar Vanmeij en ik hebben zoooooooveel op het programma deze paar dagen dat we weer keuzes moeten maken! Ik laat het weten als we naar Bad Bentheim komen oké?

Groetjes ook van Vanmeij,
beuzeblaadje

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Misschien, misschien, misschien!
Afhanklijk van veel dingen!
Hoe regel ik het met de dieren.
Hoe voelen mijn beentjes aan.
En belangrijk is de vraag of het geld van de staatsloterij dan al binnen is want Ria is nog al kooplustig.
Vraag eens aan Cris wat de kortse weg is!
Vrijdag geven we bericht wat we doen.

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het is een prachtige plaats zo te zien Bentheim
mieke je reactie ontroerde me erg bedankt daar voor
groetjes Novelle

dinsdag, augustus 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wat een leuk idee om mensen zo uit te nodigen..:) Ik ben een keertje in bad bentheim geweest, op de fiets..we waren toen op vakantie.. Ik kan me het kasteel nog wel goed herinneren en de steile straatjes.. helaas ging het stortregenen. Mooie plaats om te wonen lijkt me..

woensdag, augustus 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Claudy heeft gisteren kwijlend voor de foto's gezeten van de tuin, en heeft een reactie achtergelaten, ze weet alleen niet oftie goed is doorgekomen. Ik zie hem nergens, dus hoop dat ze het goed heeft gedaan. Zo niet, doe ik het haar nog maar een keertje voor..
liefs van leentje

woensdag, augustus 22, 2007  
Blogger Els said...

verdorie ik moet zaterdag werken.

woensdag, augustus 22, 2007  

Een reactie posten

<< Home