augustus 06, 2007

dokter

En weer moet ik een paar dagen pauze maken.
Sorry hoor mensen, mijn hoofd staat niet naar bloggen.
Ik heb sinds zaterdag vreselijke pijn in mijn rechter zij, rug.
Ik was vanmorgen eerst naar de huisarts omdat ik dacht dat het van mijn longen kwam,
maar hij heeft mij gelijk doorgestuurd naar de uroloog.
Daar kom ik dus net vandaan en die stuurt me door naar de CT met verdacht op een abcess.
Morgen vroeg moet ik opbellen bij de CT kijken waneer ik kan komen.
Alles SHIT
Zo gauw ik iets weet laat ik het jullie horen.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Verdorie Mieke....ik had vandaag al een paar keer hier gekeken en had eigenlijk al het "vreemde" gevoel van "als er maar niets is"!
Helaas kloppen mijn "gevoelens" nog al eens en helaas dus ook nu.

Ik vrees dat jullie "uitje" dan het weekend ook niet is doorgegaan?
Maar dat is het ergste niet...
Nu gaan we gewoon hier weer voor en dat redden we óók weer meid!

Er zijn zo veel mensen die met je meeleven dat MOET gewoon weer helemaal goed komen. Als je meer weet......je mag ook ALTIJD MAILEN!!

Sterkte, liefs en groetjes ook voor Chris,
beuzeblaadje

maandag, augustus 06, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Is dat mijn thuiskomst? Heb je geen leuker bericht? Laten we hopen dat de kracht in jou en Gods wil jou er weer doorheen slepen. Wij denken aan je, en ik bid voor de goede afloop, want je laat me niet in de steek hoor, denk erom. Doe het rustig aan, ik en velen met mij houden jou in de gaten, dus je bent zeker niet alleen met Chris. En niks is SHIT zolang je positief blijft hoor, pas op../..
Veel liefs en heel veel kusjes en sterkte van een nu wel heel gefrustreerde leen.
Liefs van ons allen hier voor jullie beiden

dinsdag, augustus 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat je heel snel bij de
CT terecht kunt Mieke, des te eerder weten we meer!

Ik denk aan je,
beuzeblaadje

dinsdag, augustus 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke
ik schrik van dit bericht en wens je veel sterkte met verdere onderzoek en behandeling.kom later weer ff kijken hoe het gaat dag beste Mieke

dinsdag, augustus 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Da's wat je noemt inderdaad shit! Je krijgt het er allemaal gratis bij en dan moet je maar zien hoe je er mee rond komt.
Als je nu maar, samen met Chris, het positief kunt blijven bekijken, dan vind je wel een weg om er door te komen. Wij blijven aan je denken en voor je hopen.
Morgen is de laatste markt in Dalen, maar die kan onmogelijk zo goed worden als vorige week. Wees er van verzekerd dat, als ik morgen weer zit te spinnen, heel veel en vaak aan je zal denken.
Mieke, veel sterkte, ook voor Chris ennuh.. haol de kop erveur!!!
Groetjes van Jan en Ria.

dinsdag, augustus 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

kom ik ff niet lees ik dit !!!!
sodeju .....eerst die CT maar es afwachten , en niet gelijk het ergste denken meis !
Vergeet niet dat we allemaal aan je denken ...lieve groet Lenie

dinsdag, augustus 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dit is idd een minder leuk bericht Mieke. En dus dikke Sjittt.

Ik wil je heel veel sterkte en beterschap wensen.

groetjes Harry

dinsdag, augustus 07, 2007  

Een reactie posten

<< Home