augustus 18, 2007

man-vrouw

Toen ik dit plaatje zag, dacht ik, dit is niet helemaal waar.
Èèn knopje voor de man en een heleboel knoppen voor de vrouw.
Nou wil ik mij als vrouw natuurlijk niet met alle vrouwen vergelijken, maar ik weet dat er een heleboel vrouwen zijn, die net als ik absoluut geen verstand hebben van techniek.
Ieder toestel die maar èèn of twee knopje hebben, die zijn van mij, daar kan ik iets mee beginnen.
Neem een foto kamera.
Chris heeft er èèn die je zelf in moet stellen.
Hij heeft het al 25 keer aan mij uitgelegd, maar ik vergeet het iedere keer weer.
Geef mij maar een kamera die zich automatisch insteld.
Neem een video recorder.
Wat een rot ding zeg, veel te veel knoppen.
Neem de PC.
Ik schrijf brieven en verstuur ze, ik schrijf op mijn blog, lukt me ook goed, ik schrijf op msn, lukt ook.
Maar kom me in hemelsnaam niet aan met foto's verkleinen of met andere dingen, ik word er helemaal gek van.
Als er verder iets moet gebeuren, dan doet Chris dat voor me.
En ik weet dat veel mensen het allemaal opschrijven als ze iets nieuws doen.
Heb ik ook geprobeert, nou mooi niet hoor, dan word ik zenuwachtig en maak de ene fout na de ander.
Dus............ik laat het bij ÈÈN knop.

10 Comments:

Blogger Chris said...

Oh wat ben ik toch lief voor Mieke he? :-)

zaterdag, augustus 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Laat ik nou in ster zijn met knopjes, ik moet mijn Hubbie iedere keer weer uit leggen hoe hij iets van de tv kan opnemen.
Maar ik geef de moed niet op, hij leert het vast wel een keer.

Knuf Cyber Oma

zaterdag, augustus 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja Chris, je bent een lieverd, ik heb er hier ook zo een lopen. Ik kan alles behalve foto's ed. op de pc. Mijn vrouw haalt zelfs de nieuwste films met ondertiteling binnen, en foto's goochelt ze ook mee, het is haar hobby trouwens hoor. Maar wat installaties ed. betreft, ze weet niet hoe mijn fototoestel werkt, die doet alles automatisch, en steeds moet ik haar vertellen wat ze moet doen voor een foto, maar dat komt misschien omdat dit niet haar "ding" is...Ieder zijn meug..
liefs van leentje

zaterdag, augustus 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

De afbeelding zou ook kunnen betekenen dat 'de vrouw' iets ingewikkelder in elkaar steekt...;-)
Ik ben dòl op knopjes..bijv. van een bloem ;-))))))

zaterdag, augustus 18, 2007  
Blogger Els said...

hahaha, dat doet me denken aan het moment dat we een auto of een fotocamera kopen ofzo.Binnen een mum van tijd is de verkoper met mij aan het praten hoe goed zo n ding wel niet is, of hoe zo'n goeie moter erin zit .Ik klets gewoon wat mee,stel af en toe een hele inteligente vraag voor mijn doen en thuis gil ik heel hard ...Egbert hoe werkt dat ding??????????xxxxels

zaterdag, augustus 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Je moet ze altijd vertellen dat planten die maar één knop geven vaak de mooiste en grootste bloemen geven en onder de mooeilijkste omstandigheden hun kleur behouden.
Dus hou het maar mooi bij één knop!

zaterdag, augustus 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Haha prachtig miek
Hier is het wat PC betreft ook andersom hoor. Ik kan er meer mee uit de voeten dan Vin. Ook met de foto's en films. Maar machines enz dat is niet mijn ding.

xxx
Bianc

zaterdag, augustus 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke als je maar één knop hoeft aan te zetten, hoef je er lekker ook maar één uit te zetten!
Verder kun je nooit a-technischer zijn dan mij want ik ben heeeeeel errug! Mag je mijn man en kinderen navragen. Ze verbazen zich er dan ook behoorlijk over dat ik me "red" met een eigen log terwijl ik nog niet zo lang geleden niet eens wist hoe ik de pc kon aanzetten! Het zelfde geld voor mijn fototoestel. Eigenlijk wil ik een cursus fotografie gaan volgen waarbij ik mijn eigen toestel moet gebruiken.

Och jee, ik kom er ineens achter dat ik niet zit te mailen maar te reageren op je log! Sorry voor het hele verhaal, zal gelijk stoppen maar niet voordat ik heb toegegeven dat Chris inderdaad heel lief voor je is en voor ik jullie nog een hele fijne zon(nige)dag heb gewenst!

Ajuuuuu,
beuzeblaadje

zaterdag, augustus 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

vaak ben ik diegene die juist alles moet instellen,gelukkig hoor ik bij die gr vrouwen die maar 1 knopje nodig heeeft hahahahaha
xxx saskia

maandag, augustus 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik kende deze foto. Maar eerlijk is eerlijk Mieke, je hebt helemaal gelijk ;) ;)

Hoe gaat het met je gezondheid???

groetjes HPtje

dinsdag, augustus 21, 2007  

Een reactie posten

<< Home