augustus 14, 2007

dokter

We komen net bij de uroloog vandaan.

Nou, ik weet nog niks.

Op de CT foto's is niets te zien wat ook maar op een ontsteking of zoiets lijkt.

God zij dank natuurlijk, maar nu ben ik nog niet verder en de pijn word niet minder.

Donderdag maar weer naar de huisarts en kijken wat hij ervan zegt.

De uroloog tipt op iets met de zenuwen.

Daar krijg je toch de zenuwen van.

De pijnstillers die ik gekregen heb van de huisarts zijn heel zwaar, ik mag er om de 12 uur eentje nemen.

Ze helpen de eerste 8 tot 10 uur goed, maar dan komt de pijn weer in volle toeren terug.

Ook slaap ik heel veel van die tabletten.

Dus ik zal ook de komende tijd niet iedere dag hier zijn om te schrijven, als het me een beetje goed gaat, schrijf ik en anders slaap ik.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden die jullie mij geschreven hebben.

Wat is bloggerland toch fantastisch met al die lieve mensen.

Het doet zo goed te weten dat er mensen zijn die aan je denken.

Voor jullie allemaal een hele dikke knuf.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mieke heel veel sterkte, en ik hoop dat je gauw van de pijn af bent.

Knuf Cyber Oma

dinsdag, augustus 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ondanks de blijdschap van het boek van Charley dat vrijdag naar de drukker gaat ( zit nu de gecorrigeerde versie te lezen, the final toutch met foto en al) maar ben blijer met jouw berichtje. Al ben je niet wijzer geworden, en heb je nog pijn, en zijn geen enge dingen gevonden, trouwens heb je die al niet genoeg gehad. Doe rustig aan meis, we denken aan je, en je moet zelf maar zo denken, als ik dopie ben van die pil voel ik geen pijn, en slaap is nog steeds de beste medicijn,. Al heb je niet veel aan die woorden, ik meen het. Doe lekker rustig aan, en we laten je toch niet met rust, dikke kus voor jullie beiden en rust maar lekker uit, misschien zijn het wel zenuwen, je weet wat dat met een lichaam kan doen, aan de andere kant, pijn is een signaal dat er iets niet oke is met je lichaam. Maar laat je niet mesjogge maken hoor, daar ben je te sterk voor...
Veel liefs van leny claudy en charley...( die goser moet ook overal bij met zijn snuffer, snufklut)
Liefs van lenepeen

dinsdag, augustus 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat je geeft kan je terug verwachten miek, jij bent er ook altijd voor alles en iedereen.
Hoop op gauw verlichting van je pijn.

Liefs
Bianca

dinsdag, augustus 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou Mieke, toch hardstikke fijn dat die CT scan niks heeft opgeleverd, want meestal als die iets ontdekt is het niet veel soeps.
Nu verder zoeken naar de oorzaak van de pijn.
Hopelijk kan die huisarts iets bij de zenuwen vinden.
Maak je maar niet zenuwachtig...
Sterkte met de pijn.
Groetjes
Jan en ria

dinsdag, augustus 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Mieke, ik ben net terug van een dag weg met mijn oudste dochter. Ik heb haar vandaag zo vaak gezegd: "Ik ben zo benieuwd wat Mieke te horen krijgt vandaag..." En ja, wat heb je nu te horen gekregen he? In elk geval dat er geen ontsteking zit of dat er iets heel ernstigs is! Dus dat is geweldig nieuws. Maar dat je nu nog steeds niet weet waar de pijn van komt dat is minder. Ik hoop dat je daar spoedig toch achter komt want met steeds zo veel pijn kun je ook niet verder.
Met veel slapen denk ik dat niets mis is zeker nu je nog zo veel pijn hebt. Wel heel jammer dat we je hier wat moeten missen maar dat komt beslist ook wel weer terug!

Zorg maar eerst dat je weer GOED opknapt! Dikke knuf terug,

beuzeblaadje

dinsdag, augustus 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, heel veel sterkte gewenst en hopelijk word je toch snel van die rotpijn verlost!

dinsdag, augustus 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoop dat je een beetje kunt rusten, en veel slapen zodat de pijn niet voelbaar is, we denken aan je.Knuf van leen en clau en charrebar

woensdag, augustus 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wel een beetje dubbel,je bent blij dat de scan niets heeft gevonden maar in feite ben je nog niets verder Noiu ik hoop dat de pijn door die tabletten gauw over is.
xxx saskia

woensdag, augustus 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke nog ffkes moed houden dus en ik wens je veel sterkte met jullie zoektocht .....waar die pijn toch vandaan komt......en ik knuffel je ffkes terug en bedankt voor je aardige reacties op mijn log.veel sterkte en goede moed houden he daaag Novelle

woensdag, augustus 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Pijn is vreselijk, je kunt het aan niemand precies zeggen hoe het voelt, alleen jij weet het;misschien is dat v.w.b eventuele zenuwpijn nog niet eens een gek idee. Toch maar weer naar de huisarts Miek en goed overleggen met hem/haar. Meisje doe het rustig aan en slaap wanneer je moet slapen. Drink wel goed he met al die zware medicijnen anders krijg je nog last van je maag! Veel kracht toegewenst. xxx Bet

woensdag, augustus 15, 2007  

Een reactie posten

<< Home