augustus 26, 2007

vlooie markt


Gisteren was dus het aljaarlijkse vlooie- of rommelmarkt hier in Bad Bentheim.
Nou en ik heb er helemaal niks van gezien.
Helemaal niet erg, maar zodoende kon ik ook geen foto's maken.
Els (van huus uut) was zo lief om mij 2 van haar foto's te geven voor mijn blog.
Als wij over de rommelmarkt hadden moeten gaan, dan had ik er niks van gehad.
Het was, ook mede door het mooie weer, weer eens vreselijk druk.
En ik in mijn rolstoel had dan billen kunnen bekijken.
Nou dat hoeft dus niet, daar bedank ik voor.
Wij hadden de gezelligheid hier thuis.
We hebben heerlijk buiten gezeten en mensen ontvangen.
Jeeeeeetje wat was dat gezellig.
Els en Egbert ( van huus uut)
Bianca en Vincent ( Dierenpaleis)
Jan en Ria (Oldtimer)
Lenie en Aad (Carpe Diem)
Ze waren er allemaal.
Mensen heel erg bedankt voor de mooie dag.
Ik kan julie zeggen dat wij heel erg genoten heb hoor.
We hebben heel veel gelachen en koffie is er bij sloten doorgegaan.
Wij houden ons voor herhaling bereid hoor.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dan is die markt toch niets vergeleken met persoonijk contact met je blogmaatjes? En die markt zal er volgend jaar ook toch nog wel staan? Krijg je misschien weer andere mensen op visite, spaar maar vast koffie...
liefs vanleentje

zondag, augustus 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het was wederom een genoegen bij jullie te zijn lieve miek en chris.
Tot gauw!

xx
Bianca

zondag, augustus 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig Mieke wat gaaf dat je zoveel loggers op de koffie hebt gehad! Jammer dat Vanmeij en ik niet van de partij waren maar soms MOET je keuzes maken.....Wie weet een volgende keer...Maar voorlopig komen jullie eerst hier de koffie ophalen he?

Lieve groet,
beuzeblaadje

zondag, augustus 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het bezoek aan jullie was werkelijk een feest en heeft bij ons veel indruk achter gelaten.
Dat hebben we op onze log proberen weer te geven.
XXXX
Jan en Ria

zondag, augustus 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

gewoon een mooie dag ,en die moet je plukken , en dat hebben we gedaan allemaal , zelfs Lotje ...ja dat bekkie moet nóg recht trekken hoor ...tekkel en een pies..dat was éven teveel van het goede ;)))))
maar meis het was fijn en mooi , fijn de mensen en mooi de omgeving ....volgende keer maar eens hier ;))

maandag, augustus 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dus jullie hebben ook een fijne dag gehad met z'n allen.
En het weer was ook nog mooi, dus een dag met een sterretje..

Knuf Cyber Oma

maandag, augustus 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

http://www.soerjadi.com/

astoeblieft

maandag, augustus 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat ziet dat er gezellig uut.....askt geweten had waren wij ook even gekomen.
Volgend jaar even waarschuwen Mieke......ik had ook wel van koffie met whahahahahahaha

woensdag, augustus 29, 2007  

Een reactie posten

<< Home