augustus 24, 2007

tijger

In een zoo in Californie, was een tijger zwanger.
De zwangerschap verliep heel erg moeilijk en zodoende werden de kleintjes doodgeboren.
De dieren arts vond dat de tijgermama daarna heel depressief werd.
Nadat hij informaties van andere zoo's over de hele wereld had aangevraagd en niemand een oplossing wist, kwam hij op een glorijk idee.
Hij verpakte pas geboren biggetjes in de tijgervelletjes van de dode tijgertjes.
En kijk aan, moeder gelukkig en de biggetjes ook.
Maar ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe het over een paar maanden uitziet, als de biggetjes varkens geworden zijn.

6 Comments:

Blogger Els said...

Hahaha toch wel een raar gezicht hoor.Een tijger tussen de varkens.

vrijdag, augustus 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

als de tijger honger krijgt zou het wel eens bacontijd kunnen worden .......maar ik denk dat de biggetjes dan wel al weggehaald zijn ;))

Lotje blijft ook héél goed even in de auto hoor , komt wel goed !

vrijdag, augustus 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoe kan dat nou, echt ik vind dit onbegrijpelijk.
Dat ze dat niet ruiken die tijgers, en idd hoe gaat het over een jaar of zo.
Hou je ons op de hoogte :-)

Knuf Cyber Oma

vrijdag, augustus 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb hier ook foto's van, dat ze aan de lebber zijn bij mammie. De natuur zit niet zo wreed ineen als dat wij doen vermoeden, wij denken alles te weten, maar er zijn slimme dieren en er zijn dieren die ons in de maling nemen. Neem het fenomeen 'LEVEN ALS KAT EN HOND" De meeste mensen hebben beide in huis...
liefs van leentje, enne chris mooie foto's van de omgeving, mijn duits is zo slecht, dat ik het lezen maar heb overgeslagen op jouw site, maar de cultuur is prachtig daar. Houd ik van
Knuf voor beitjes...
lenepeen

vrijdag, augustus 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nah ja, hoe verzinnen ze het.
Het is een lollig gezicht, maar gaat mij te ver.
Te tegennatuurlijk.

Bianca

vrijdag, augustus 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ach wat een mededogen met de moedertijger
groetjes van Novelle

zaterdag, augustus 25, 2007  

Een reactie posten

<< Home