december 28, 2006

Wie kent hem nog

Elke morgen om half negen
komen wij Katinka tegen
Blauwe ogen, blonde lok
Hel geel truitje, korte rok
Maar ze trippelt zwijgend naast haar ma
Daarom zingen alle jongens haar verlangend na.


Kleine kokette Katinka

Kijk nou eens een keertje om

Stiekempjes over je schouder

Je ma merkt het toch niet dus kom

Kleine kokette Katinka

Ben je verlegen misschien?

We willen zo graag nog heel even

Een glimp van je wipneusje zien!


Elke morgen, zon of regen

Komen wij Katinka tegen

Hakjes tiktak op de stoep

Korte rok met nauwe coupe

Maar haar blik verraadt geen nee of ja

Daarom zingen alle jongens haar verlangend na


Kleine kokette Katinka

Kijk nou eens een keertje om

Stiekempjes over je schouder

Je ma merkt het toch niet dus kom

Kleine kokette Katinka

Ben je verlegen misschien?

We willen zo graag nog heel even

Een glimp van je wipneusje zien!

Een glimp van je wipneusje zien

Een glimp van je wipneusje zien!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik ken hem nog ;) Ik luister ook altijd radio nl dus alleen maar nederlandstalige muziek.
Leuk dat je ff op mijn web-log was en jij heb echt een leuke site. Ik ben nog maar net begonnen met lezen maar kom zeker nog eens terug als ik ruim in mijn tijd zit. Het eerste dat ik las was dat je genezen was van borstkanker... gefeliciteerd, houden zo. Toevallig is mijn vriendin nu bijna klaar met de reconstructie van haar borst die is nu anderhalf jaar verder (na de diagnose, kanker en borst eraf). Het is en blijft een rotziekte.

Ook jou wens ik een jaar
dat op alle gebied
een jaar wordt
waarvan je zegt
het mag nog wel een jaar duren.

Liefs de Proff

http://professoranderling.web-log.nl

donderdag, december 28, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Hij blijft leuk Mieke...
Weet je trouwens hoe ik hem wel eens zing?
We willen zo graag nog heel even
Een wimp van je glipneusje zien!

Flauw he?
Fijne dag,
beuzeblaadje

donderdag, december 28, 2006  
Anonymous Anoniem said...

hahaha en dan samen de afwas doen en keihard zingen ,samen met spiegelbeeld en papa loop toch niet zo hard.....els

vrijdag, december 29, 2006  
Anonymous Anoniem said...

hihihi..mooi het zal wel weer in mijn h oofd blijven hangen..

zondag, december 31, 2006  

Een reactie posten

<< Home