november 14, 2006

Visite


We hadden gisteren visite van Joop en Nel, Tineke en Maaike.
Joop (broer) Nel (schoonzus) Tineke (hun dochter) En Maaike 1,5 jaar( kleindochter).
Was heel gezellig. We hebben weer lekker bij gepraat en veel gelachen.
We zien elkaar niet zo vaak, we wonen meer als 200 kilometer van elkaar weg.
En ja hoor, het is weer zover, alweer een kind waarvan ze zeggen, die is precies Mieke.
Dan praten we over dingen zoals bekketrekken, heel erg driftig en zulke zaken meer.
Ik zeg dan altijd; ach arm kind.


Deze foto is een plaatje uit het internet, maar ik vond het zo schattig!!
Het was goed, dat Tineke zelf 4 katten heeft, zodoende rende Maaike niet de hele tijd achter onze katten aan. Die zijn helemaal geen kinderen gewent.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Mieke, Dank je wel voor je berichtje.
Normal ben ik ook sterk en zie ik het alemaal wat nuchterder in, maar vandaag lukt t me gewoon niet....

dinsdag, november 14, 2006  
Anonymous Anoniem said...

He hallo
Wij vonden het ook echt heel gezellig. Maaike heeft heerlijk geslapen en we hebben maar meteen alle auto's uit de kast getrokken!! Liefs, Tineke

dinsdag, november 14, 2006  
Blogger mieke said...

Bianca; jawel hoor, zeker hebben we foto's gemaakt.
Maar ik had vergeten te vragen of ik haar op mijn site mocht zetten en zo zonder meer doe ik dat niet.

Tineke; goed dat je auto's in de kast had liggen joh. Was leuk he?
Lekker ding hoor jullie dochter, om op te vreten.

dinsdag, november 14, 2006  
Anonymous Anoniem said...

je mag wel een foto erbij zetten hoor!!! Ben zo trots op onze dreumes. KUS van ons

dinsdag, november 14, 2006  
Blogger mieke said...

Dat heb ik natuurlijk gelijk waar genomen Tineke, bedankt meid!!!

dinsdag, november 14, 2006  
Anonymous Anoniem said...

lief he,das toch wel effe ons nichie he...els

vrijdag, november 17, 2006  

Een reactie posten

<< Home