november 28, 2008

EFFE WAT ANDERS

We waren woensdag in Drachten.
Schoondochter Erna was jarig.
Toen we aankwamen, was Erna nog niet thuis.
Ze moest even een paar boodschappen doen en haar moeder ophalen.
Wij hebben dus van Alex een kop koffie gekregen
en een tweede kop koffie en ja hoor, daar kwamen ze eindelijk.
Na de begroeting en felicitatie, kusje hier en kusje daar,
ging Erna naar haar kadootjes..
.

Erna is woensdag 33 jaar geworden.
Ik ben hartstikke dol op haar en ben er trots op dat ze onze schoondochter is.
maar.....................................
Hahahahahaha, helemaal gek .
Wat dat betreft past ze heel goed in de familie.
Ze spaart al sinds een paar jaar allemaal
spulletjes van SpongeBob.
Helemaal gek is ze ervan.
.
En wat wil nu het geval?
Ze heeft een vriendin in Amerika,
Die heeft haar weer een grote doos met
SpongeBob spulletjes gestuurd.
Nadat we een vreselijke lol hadden bij het uitpakken,
zei Erna, ik heb nog veel en veel meer.
Dus Alex naar boven en kwam met twee grote dozen naar beneden.
.
Nou, laat dan maar eens zien wat je allemaal hebt.
En toen ze begon met uitpakken, kwam er geen eind aan.
Hahahahahaha allemachtig wat veel.
.
Heel trots zit ze tussen haar spuletjes.
.
En wat er allemaal voor dingen zijn is te veel om op te noemen.
.
Een pyama, een korte broek, een bad laken, van alles wat.
.
En natuurlijk horen gekke gezichten er ook bij.
.
Die twee zouden zo een reklame filmpje kunnen maken voor Sponge Bob
.
Stelletje gekken.
Ik had buikpijn van het lachen.
.
Een WC bril van spongebob is er ook bij.
.
Die je natuurlijk ook als foto lijst kunt gebruiken.
.
Als ik deze foto bekijk,
begin ik alweer te lachen.
Heerlijk zo'n gekke familie.
.

Dit is natuurlijk het hoogtepunt.
Of mischien het "dieptepunt"
Ik hoop niet dat er iemand is die zich zorgen maakt
dat ik deze foto's op mijn blog heb neergezet.
Ik heb 100% procent toestemming om dat te doen.
.
Het was een hele gezellige dag.
Maar ik was echt doodmoe toen ik thuis was.
Dat heb ik er voor over hoor,
er komen genoeg dagen die ik kan uitrusten.
.
Ik wens iedereen een mooi weekend.
Volgende week ga ik verder met OUD.

.

20 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zeg niets.... ik zeg helemaal niets.. nee... ik hou me hier gewoon buiten ;-)

Love As always
Di Mario

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

O heerlijk, wat een zalig stel
Lach me gek hier
Genieten!

vrijdag, november 28, 2008  
Blogger amy said...

o mens ik kom niet meer bij...
wat een heerlijk feestje zo
en lach jij maar
lachen maakt jong
hi hi ha ha...

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

HEERLIJK! Dank je wel Mieke, voor dit on-ver-ge-te-lij-ke log! Wawwww, jouw schoondochter is er eentje uit de duizend, dat is wel het minste wat je van haar zeggen kan! Blij voor je, en ook blij voor de hele familie, want zo'n humor, dat doet deugd!

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit is beslist niet "oud" Mieke.
Dit is jong, wild en *hardstikke getikt*, maar oooh zo leuk!!!!!
Ik denk, dat ik ook niet meer bij zou komen.
Was je van te voren wel naar de wc geweest???????
Tsjonge jonge wat een modeshow, zeg.
Heerlijk, dat jullie zo genoten hebben.
Fijn *rustig* weekend gewenst.
Groetjes, Ria.

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wahahahahah.....
ow man als ik die foto's zo zie zeg ik tegen mezelf..... WAT HEB IK TOCH EEN GEKKE VROUW.....
en dan zie ik mezelf ernaast staan en denk
TJA....WEET NU OOK WAAROM....
al die spullen... niet normaal, was trouwens voor hetr eerst dat we alles(was niet eens alles) op een rij hebben gelegd... en eerlijk gezegd... ben er van geschrokken.... pfff erna wil een spongebob kamer.... nou ik denk het wordt een nieuw huis kopen als het zo verder gaat... hihihi
maar we hadden veeeeeeeeeeeeel lol


xxx Spongelex squaregrein

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge dat was me even lachen wat een leuke schoondochter heb je.
Als nog gefeliciteerd allemaal.
Mieke je kunt met deze foto's en jou verhaal erbij er zo een stripboekje van maken een geweldig leuke serie.
Denk dat iedereen die deze log ziet lachend het weekend in gaat.
Groeten en een fijn weekend Bep.

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahaahahahahaahaahahaahahahahaahahahahaahahahahaahaahahaa!
:D Fijn weekend Mieke! Kom maar lekker bij na deze wilde middag vol Spongebob!

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lach me naar....
Heerlijk ontspannen lachlog...
Heerlijk als je zo onbezonnen gek kan doen...proficiat met dat stel en met d`r verjaardag.
Dag ,marjolein

@ reislog sluit altijd het weekend, dus maandag/zondagavond weer !!

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

niet te geloven...ze kunnen wel een winkel beginnen.
Wat zeg ik....een groothandel!!!!!!

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahahaha wat een stel!!
En wat een giga spongebobverzameling! Zou er werkelijk nog iets zijn wat ze niet hebben? Ik zag dat meneer spongebob hier zelf ook heeft gereageerd en hij zich realiseert dat je toch wel behoorlijk k.....r moet zijn als je in plaats van een leesbril een wcbril pakt!!

Heel fijn weekend!!!
beuzeblaadje

vrijdag, november 28, 2008  
Blogger Els said...

Wat ben ik blij dat ik tot de normale tak van de familie hoor hihihi

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk hoor zo gek doen, enne wat een verzameling heeft ze zeg! xxx Betty EN ALVAST FIJN WEEKEND!

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuke foto's!! :) En wat een spullen zeg!!

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

oooo wat een gezellige dag hebben jullie daar gehad.prachtig prachtig hahahaha rust maar ff goed uit Miek en ook een prettige weekend hoor
Novelle

vrijdag, november 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig, wat een leuke fotosessie. Je zal maar zulke vrolijke familieleden hebben. Dan heb je een fijn leven. Meestal.

Prachtige schoondochter. En die lach is parelend.

Nog gefeliciteerd met haar verjaardag.

zaterdag, november 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

nou hier ff een bericht van spongebob herself hahahha
nu ik dit weer terug zie, lig ik weer in een deuk, wat kun je dan lekker gek doen.....heerlijk is dat!!!!!!!
en wat een leuke en lieve reakties, doet mieke goed, maar mij ook!!!
bedankt en goed weekend allemaal
xxxxxxxxxxx erna

zaterdag, november 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige verzameling! Mensen die een verzameling (van wat dan ook) hebben, zijn altijd een beetje gek. Maar wel lekker gek.
Tot die categorie behoren mijn lief en ik ook. ;-)

zondag, november 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zo wat mij aangaat mag je best vaker van dit soort logjes plaatsen.
Maar ik begrijp het probleem want waar haal je iedere dag zo'n stelletje vrolijk getikte personen vandaan.
Emmen?
Maar ja dat is ook niet naast de deur.
Dus op naar de volgende verjaardag!

zondag, november 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

leuk die pret die ze uitstralen :)
ze hebben last van een leuke gekte
lijkt me beslist niet gevaarlijk :)

zondag, november 30, 2008  

Een reactie posten

<< Home