mei 16, 2008

Stadtpark

Omdat Chris gisteren in Nordhorn moest zijn,
ben ik maar even meegereden voor de gezelligheid.
Toen hij klaar was vroeg hij mij of ik nog ergens naar toe wou.
Ik zou niet weten waar naar toe was mijn antwoord.
De dierentuin, Vechte zee, de winkelstraat.
Nou nee, daar had ik allemaal niet zoveel zin in.
Zeg jij het maar.
We reden naar het centrum en daar heeft hij zijn auto geparkt om verder te gaan wandelen.
Ik ben al honderde keren in Nordhorn geweest en werd nu verrast met een prachtig park midden in het centrum.

Het stadtpark.
Het is een klein, maar prachtig park met heel veel verschillende bomen, struiken en planten.
Jeetje wat heb ik daar genoten.
Kijk maar mee.






Ik denk, dat we daar nog wel eens vaker naar toe gaan.
.

12 Comments:

Blogger Els said...

Wat mooi is het daar joh.

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi park zeg. Ik zal maar geen foto maken van ons stadspark, want dat is kaal, en lelijk. Ik geniet voorlopig wel even van jouw foto's

Love As Always
Di Mario

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou als je daar toe in staat bent zou ik daar zeker vaker naar toegaan want op je foto's ziet het er mooi uit. En met alle mooie bloemen die daar bloeien kun je misschien ook wel een keer een vlinder fliepsen fijn weekend.
Het regent hier op dit moment pijpestelen heb ik het weekend mooi de tijd om m'n foto's te ordenen want ik zoek me af en toe suf naar een bepaalde foto.(heb om 6.15 manlief en zoon uitgezwaaid die zijn drie dagen naar Barcelona.)

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi. Het lijkt een beetje op het arboretum bij ons. N.KL.

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat ziet er heel mooi uit, dat park. Heel goed verzorgd en veel groen en bloemen.

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat is maar goed dan dat jullie gegaan zijn Mieke! Dit is echt een prachtig park! Zo zie je maar: soms moet je gewoon iets ondernemen, spannend als je niet weet hoe het uitpakt!

Groetjes,
beuzeblaadje
OT: Alles wel okee met Lenie?

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou ik heb ff mee gekuierd hoor,
ik vind het erg mooi daar..
Fijn weekend en liefs van Coby

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

dat is zeker een mooi park
wat bloeien de rodondenderons zeg!
prachtig

vrijdag, mei 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Blij dat jij zo'n heerlijke tijd had, Mieke. En ik kan het geloven dat je daar wel eens vaker naar toe wil gaan!
PS: merciekes voor je reactie. Jij wéét waarover je spreekt...

zaterdag, mei 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi is het daar. Leuk is dat toch hé, die onverwachte dingen!

zaterdag, mei 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

stadsparken kunnen heel mooi zijn inderdaad Mieke
Novelle

zaterdag, mei 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat is zekers een heel mooi park, dank je wel dat we op deze manier mee mogen genieten.
Dag dag...

dinsdag, mei 27, 2008  

Een reactie posten

<< Home