mei 03, 2008

Quendorfer see

Dit meertje ligt in Schüttorf.
Een plaatsje, ongeveer 7 km. hier vandaan.
Het is eigenlijk een vroegere zanduitgraving, die ze omgebouwd hebben als recreatie terrein met zelf een camping erbij.
Het is er nu nog heerlijk rustig.
We hebben bijna geen mensen gezien op onze wandeling.
Eigenlijk wou Chris om het hele meertje lopen,
maar dat ging niet met de racecar.
Wel jammer hoor.


Als je hier in de zomer komt,
Kun je over de badpakken lopen.
Vreselijk druk is het hier altijd.
Daarom zijn wij er nooit in de zomer.
Ik hou er niet van, net zo erg als een zwembad.
Geef mij maar een heerlijk rustig plekje in de zon.
dan ben ik tevreden.

.

11 Comments:

Blogger Els said...

Het is daar wel mooi zeg. Jammer dat jullie er niet omheen konden lopen en racen.

zaterdag, mei 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jeeetje wat is het overal rustig he? Net zo rustig als bij dit meertje van "jou". Ik kan me voorstellen Mieke dat het daar nu zalig is maar dat je er van de zomer liever niet komt! Ik hou ook niet van die drukte dan ben ik nog liever thuis!

Het mooie weer blijft nog even dus geniet er van! Kun je weer een heleboel weerstand opbouwen!

Groetjesss,
beuzeblaadje

zaterdag, mei 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk gebied lijkt me zo mieke,
daar kun je mooi een hele dag bivakeren denk ik zo :-)

groetjes
klaproos

zaterdag, mei 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het is wel een prachtige plas om veel zomerpret te beleven! Het is er speciaal voor gemaakt, dus nu is ie eigenlijk nog maar saai kaal. Liepen er zelfs geen mensen om even lekker met de honden te dollen?

zondag, mei 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jij woont in een prachtige omgeving Mieke!

zondag, mei 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat ziet er allemaal erg mooi en rustig uit
Heerlijke sfeerplaatjes
Dag, Marjolein

zondag, mei 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat meertje ken ik....wij zijn er ook al eens geweest....lang.laaaaaaang geleden.
Wat betrefd die rechte wegen....ja meid......je kunt altijd struikelen en als je zo`n type bent als ik ( zeg maar...gauw afgeleid whahahahahah) dan zie je altijd reden om van het pas af te gaan.

groetjes!!!!

zondag, mei 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nog een paar van deze zonnige dagen, Mieke, en de badpakkies komen weer tevoorschijn.
Wees blij, dat het er nog zo lekker rustig was toen jullie er ronddwaalden.
Het is er prachtig!!!!
Groetjes, Ria.

maandag, mei 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja zoiets is hier ook in de buurt en wij gaan liever altijd even wandelen als de avond bijna valt is het ook wat rustiger.

Novelle

maandag, mei 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi het als het zo heerlijk rustig daar is. Maar in de zomer natuurlijk wel een heerlijke plek om te spetteren en spatteren

maandag, mei 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik geloof dat ze daar ook een zomerfeest organiseren met een kunstmarkt.
Mooie foto's heb je geplaatst.
Dag dag lieve groetjes.

maandag, mei 05, 2008  

Een reactie posten

<< Home