mei 01, 2008

koniginnendag

We waren gisteren een dagje Oldenzaal
Ook wij willlen een beetje feesten.
Maar ach, ach, wat een mensen.
Het leek wel alsof heel Oldenzaal uitgelopen was.
We hebben lekker op een terrasje een kop koffie gedronken en een broodje kroket gegeten.
De kraampjes die er stonden, daar zaten boeken in.
Zie je de kerktoren?
Als je daar meer over wil weten, moet je hier klikken
Mooie orange hoed.
Wat een rommel en wat een troep.
Zelfs de kerstman was aanwezig.
Hier een nog leeg terrasje.
Een uurtje later was hij barstens vol.

Voor de kinderen is het altijd een mooi zak centje wat de rommel oplevert.
En nog meer mensen
En nog meer rommel
Nou, ik heb genoeg mensen en rommel gezien voor de komende tijd.
Maar het was wel heel gezellig.

.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Struinen over de vrijmarkt is een van de leukste dingen die er zijn. En dat is toch geen 'rommel' Mieke, dat zijn gebruikte spulletjes! ;-)

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wat een bende op straat , wel leuk om dat eens te bekijken en met de gedachte dat het niet van jou is ;)
ik moet de zolder nog uitbaggeren ....nondju ....had ik op de vrijmarkt kunnen staan !!!!
te laat ....dan maar weggooien met een grote boog ;)
vandaag nog mooier weer ...dus erop uit ???
spit ik wel verder hoor ...bedankt voor je hulp Mieke , zal de stelen klaarzetten ;)))
hihihihihihihi

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gewoon heerlijk sneupen.. en dan al die mensen.. Het leeft en mensen zijn dan ook in beste stemming.
Woon jij daar vlak bij?

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja...er komt wat tevoorschijn van alle zolders,hè?
Maar jullie zijn er weer heerlijk een dadje tussenuit geweest en hebben genoten.
Nou...dat ga ik de komende dagen ook doen, hoor.
Ik denk, dat m'n kaken stijf zullen staan van het lachen ;-))
Ik word zo opgehaald.
Fijne dag en een heel mooi weekend.
Groetjes, Ria.

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De vrijmarkt is altijd wel gezellig en ik kijk er graag.
Met leedvermaak, dat wel want mijn zolder is leeg, ik bewaar geen rotzooi, wat ik niet meer gebruik gaat altijd meteen weg.

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Via Chris kwam ik op jouw log terecht..
Wat hadden jullie lekker weer :))
Hier was het eerst regenachtig en daarna droog maar koud met wind !!
Dag, Marjolein

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het ziet er wel gezellig uit Mieke maar je moet er van houden he?
Ik zit liever op het terras om naar al die verschillende mensen te kijken. En om nét de leuke spulletjes te ontdekken tussen alle "troep" daar is mijn zus goed in maar ik totaaaaaal niet! Ik zie bij zoveel zolderartributen geen dingen van waarde meer liggen maar zie alles als "rommel". Maar jullie hebben een leuke dag gehad en daar ging het toch om?

Vandaag ook een beetje genoten?
Wij zijn (alweer) naar Drenthe geweest nu naar het Drents Museum; was SUPER!

Groetjes,
beuzeblaadje

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zo te zien valt de drukte toch wel mee? Ik zie nog genoeg plekken waar geen mensen lopen:-)
Zo'n vrijmarkt is het leukste van k-dag. Ook goed om te beseffen dat wat de een rommel vindt, de ander graag wil hebben en goed kan gebruiken.

donderdag, mei 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oei, in Oldezaal was ook al zo veel belangstelling voor de rommel.

Wat in borne opviel, veel oma's en opa's die wat kochten voor de kleinkinderen.

Leuk toch!!!!!!!!

De orgelman speelt ook mooi, het gedicht bedoel ik.

Een fijne dag.

vrijdag, mei 02, 2008  
Blogger Els said...

Ik vind het heerlijk om er rond te neuzen. Wel voor de drukte aan dan he. Elk jaar haal ik er weer een nieuwe voorraad Donald Duckies.

vrijdag, mei 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Rommel, jawel....en TOCH was het gezellig, nietwaar? Rommelmarkten hebben iets....iets gezelligs en saamhorigs. Heerlijk.

vrijdag, mei 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Via Chris, kom ik bij jou terecht, leuk dat jullie heel andere foto's hebben over koninginnedag. Heerlijk zo''n kindermarkt, maar wel voor de drukte uit,ja. Kan me voorstellen, dat 't met de"racekar"
zoals Chris zegt, niet overal makkelijk gaat.Wens je een heel fijn weekende, groetjes Thea

zaterdag, mei 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat vond ik nou wel jammer dat we met koninginnedag op de camping aankwamen en niet konden rommelmarkten, maar ach vaak is het bergen speelgoed en rommel idd :)

maandag, mei 05, 2008  

Een reactie posten

<< Home