april 24, 2008

het bruggetje

Als je moe bent en je onbelangrijk voelt,
Als de tranen in je ogen staan, voel ik ze allemaal
Ik sta aan jouw kant, oh als er ruige tijden zijn.
En je geen vrienden kan vinden.
.
Als een brug over onrustig water
zal ik me neerleggen.
Als je verdrietig en op straat bent
Als de avond zo hard valt, ik zal je troosten
Ik neem jou deel oh, als de duisternis valt.
En de pijn overal is.
.
Als een brug over onrustig water
Stel ik je gerust.
Zeil door zilveren meisje, zeil voorbij
Nu is het tijd voor jou om uit te blinken, al jou dromen zijn onderweg.
Zie hoe ze schijnen oh, als je een vriend nodig hebt
Ik zeil achter je aan.
.
Als een brug over onrustig water
stal ik je gerust.



Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water

When you're weary, feeling small,
When tears are in your eyes, I will dry them all;
I'm on your side. when times get rough
And friends just can't be found,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

When you're down and out,
When you're on the street,
When evening falls so hard
I will comfort you.
I'll take your part.
When darkness comes
And pain is all around,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

Sail on silvergirl,
Sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
If you need a friend
I'm sailing right behind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.

15 Comments:

Blogger Chris said...

In het begin kon ik, net als met alle engels-talige teksten, er niet veel mee beginnen. Maar aan het einde werd het me duidelijk.
BRIDGE OVER TROUBLED WATER!
Één van je lievelingsliedjes,met passende foto's erbij

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig............
Jullie hebben het heel mooi weergeven in de foto's

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Pràchtig log, Mieke, ben er warempel helemaal stil van geworden!

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

prachtlied ..en met mooie foto's erbij zeg !
genieten dit weer hé !
Is niet dom hoor als je alle vogels niet kent ...zijn er ook zoveel ! De meeste mensen weten niet wat er rondvliegt in hun omgeving . Nu zit ik heel de dag met dit liedje in de kop ;)))

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi neergezet Mieke en
dit lied is een topper die
altijd zal blijven.

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Soms als je lekker voor je uit kan staren voel je je echt niet meer alleen.

Love As Always
Di Mario

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wat mooi verwoord mieke,
krijg er tranen van

dikke knuffel
klaproos

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat is dit een mooie log, Mieke.
Prachtig zoals je dit gecombineerd hebt met de foto's.
Een geweldig mooie tekst......
Die kerel van jou is toch wel een goeie bruggenbouwer, hè?
Nog een fijne avond;))
Groetjes, Ria

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

kippevel
dit lied blijft me raken
ik groet je voordat ik naar de camping vertrek...
liefs yfke

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Eigenlijk heb ik maar één woord:
PRACHTIG!!!

Maar met slechts één woord reageren ben je niet gewend van mij he? Ik ben helemaal onder de indruk Mieke! Ik had met de Nederlandse tekst al direkt door dat het ging om Bridge over troubled water. Wat heb je dat geweldig mooi gedaan met die foto's waar jullie beide prachtig op staan! En dan ook nog eens de engelse tekst terwijl jezelf geen engels kent... Toppie met een hele, hele grote T!!!!

Slaap lekker,
beuzeblaadje

donderdag, april 24, 2008  
Blogger Unknown said...

Dat je water maar helder en mooi mag glimmen in de zon. Dat je mag zwemmen in je dromen ..
Dikke knuffel

donderdag, april 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

echt heel mooi in beeld en spraak weergegeven op deze manier.

vrijdag, april 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik zing het zo weer mee. Alsof ik het gisteren nog deed Prachtig hè?

vrijdag, april 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke wat een prachtig lied er komen een paar traantje blinken hiero van ontroering.
Novelle

vrijdag, april 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig mieke met die foto"s! Fijne week en dikke kus

zondag, april 27, 2008  

Een reactie posten

<< Home