april 17, 2008

buurvrouw de Boer


Ik heb altijd gedacht, dat onze buurvrouw de Boer, een lieve buurvrouw was.
Tot vorige week.
Ik liep samen met mijn vrouwtje in het park zonder lijn.
Het was heerlijk, lekker rennen en dollen.
Buurvrouw de Boer reed met haar fiets door het park, zonder licht en zonder bel.
En het gebeurde zoals het gebeuren moest,
ramsch.........we donderden tesamen.
De buuf viel van haar fiets en verloor haar boodschappen uit haar boodschappentas.
Mensen, ik kreeg me daar een lekker geurtje in mijn neus.
Kaas, heerlijk ruikende kaas die nu vrolijk over de grond rolde.
Ik ben er natuurlijk gelijk achterna gelopen.
Vrouwtje ging de buuf helpen, maar ze stonden zich aan te schreeuwen van jewelste.
Die hond mag hier niet zonder lijn lopen schreeuwde de buuf.
En u mag hier helemaal niet fietsen en dat nog zonder bel en licht, schreeuwde het vrouwtje.
Ze maakten ruzie, net als twee viswijven, het was me een kabaal zeg.
Intussen had ik de kaas uit het papier weten te bevrijden en wou net een grote hap nemen.
Maar buurvrouw de Boer was sneller.
Ze nam de kaas en begon weer te schelden.
Verdorie, die kan ik nu weggooien zei ze.
Ik dacht, neeeee buuf, niet weggooien, geef het aan mij die lekkere kaas.
Ik keek haar met mijn allerliefste hondenblik aan, maar het interesseerde haar niet, ze gooide de kaas in de prullebak die daar stond.
Nou vraag ik je, is dat stom of is dat stom?
Nou sindsdien vind ik de buurvrouw niet meer lief.
Groetjes van een teleurgestelde
Dribbel.

.


15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik benieuwd me reppend naar je blog omdat je me nieuwsgierig naar de woensdagse stieren maakte... *wink, big smile*
Maar dit is ook héél leuk!

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wij hebben een Golden Retriever gehad en die was ook zo dol op kaas, Mieke.
Dit verhaal zou over hem kunnen gaan.

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ach Dribbel toch, wat een nare buuf heb jij, en is ze nu nooit meer lief tegen je???
Laat gaan dan je vrouwtje is in ieder geval wel lief voor je hoor,
En ga jij maar weer lekker rennen in het park :-))))

donderdag, april 17, 2008  
Blogger Els said...

stomme buurvrouw he.

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dribbel, je hebt helemaal gelijk hoor.. Die buuf moet niet zo zeuren. Jij loopt toch ook niet te schreeuwen maar ziet meteen een voordeel bij een nadeel. Als troost kun je bij mij wat lekker komen halen hoor.

Love As Always
Di Mario

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

de mens zijn fout en de hond de schuldige , ja ja .....Drib ...
kom maar hier ...stukkie kaas voor jou ;))

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een stomme buurvrouw is dat,
je hebt gelijk dribbel kijk haar maar nooit meer aan. Flink blaffen als je haar ziet!

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Och Dribbel toch. Heb je de kaas niet uit de prullebak gepakt? Of kon je er niet bij?
Je hebt een hele stomme buurvrouw!

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De tranen staan nog in mijn ogen van het lachen wat een verhaal. De boze buurvrouw mankeerde niks hoop ik. En Dribbel kaas is niet goed voor je daar krijg je maaien van.
Vraag maar een lekkere kluif aan het vrouwtje.
Hier betaal je trouwens 60 tot 90 euro als je hond losloopt op plaatsen waar het niet mag. Gisteren nog kreeg iemand in het park een boete. Dus mijn hondje maar aan de lijn en met de auto naar een plek waar hij lekker rennen kan.
Dag Bep

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Domme baas van Dribbel!

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Potverdikke, is me dat balen, heb je net die kaas uit zijn weerbarstige papiertje weten te bevrijden, pakken ze hem af om nog weg te gooien ook.....zonde!!

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

mensen mensen :-) probeer het leuk samen te hebben met dieren,
de wereld is van ons allemaal
groetjes
klaproos

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahaha leuk verhaal Mieke!
Zie het helemaal voor me. Van mij had Dribbel de kaas mogen hebben hoor!

Groetjes,
beuzeblaadje

donderdag, april 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

sommige mensen zijn toch zo stom
maar ja je doet er niks aan
laat maar lekker schreeuwen
stm mens
liefs yfke

zaterdag, april 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het is een stomme buuv, Dribbel. Maar ja, wat wil je, het is ook geen hond.

zaterdag, april 19, 2008  

Een reactie posten

<< Home