april 04, 2008

Alpaka

Wat een rust even hier.
Ik heb mijn vrouwen maar aan het eten gezet,
dan heb ik eventjes een half uurtje tijd voor mijzelf.
Het is best wel moeilijk hoor,
zoveel vrouwen en een kind te hebben.
Al dat gedoe en dat gebabbel.
Ik hoop dat ze mij nog een uurtje gunnen
en dan kunnen ze wel weer komen.
Maar ooooh wat is die rust heerlijk.
En nu?
Nu komen er iedere keer van die twee beners.
Maar die durven gelukkig niet zo dicht bij te komen
want dan ga ik spugen.
Dus toch rust.

.

16 Comments:

Blogger Els said...

mooi he die witte kleur.

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gelijk heb je joh
Ff relaxen :):):)

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En die kunnen tuffen hoor lol...
En ja die vrouwtjes he, die kunnen verrekte lastig zijn.
Maar ze zijn toch ook wel lief op z,n tijd toch whahaha..

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het is een opluchtig te weten dat deze lieve beesten zullen mogen blijven leven! *wink, big smile*
Merciekes lief Mieke, voor je méé en medeleven!

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

alpaca's spugen toch niet ??
ik vind ze altijd hartstikke lief , die lama jongens die kitsen je onder ;)))
maar ja zal toch als ik ze weer eens zie ..opletten ...je weet maar nooit whahahahahahahahaha.
Fijn weekend ...zal de vogels vast voorbereiden op dat bezoek , ze kunnen maar gewaarschuwd zijn hé !
;))))))))))))

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ach arme vent...
hi hi hi
yfke

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

en ik weet hoe dat voelt als die gaat spugen iieee jakkes!!!!!

xxx saskia

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Och...is dit een spugerd?
Hij ziet er wel heel lief uit hoor Mieke! Heeft hij uiteindelijk een beetje van zijn rust kunnen genieten?

Fijne dag,
beuzeblaadje

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hij heeft het zwaar, met *al* z'n vrouwen...;-)
Mooie dieren!

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hij ziet er anders behoorlijk relaxed uit hoor.
Ik denk, dat dat wel meevalt met de drukte van die vrouwen.
Het is wel een hele mooie, hè?
Fijn weekend, Mieke.
Ik hoop op goed weer, maar zal wel sjaaltje worden op de Keukenhof..Brrr.
Groetjes, Ria.

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hier in het noorden zijn verschillende boeren die de alpaca gaan houden, omdat de wol zoveel mooier is dan schapenwol.
Ik vind het hele mooie beesten,
zo met die lange nek.
Fijn weekend gewenst!

vrijdag, april 04, 2008  
Blogger Unknown said...

Hoe mooi hij ook is, ik geef hem ook zijn rust zoals ik ook mezelf de rust van het weekend gun.
En jou natuurlijk ook.. Veel plezier met chris samen. Knuffie..

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

dat oog blijft mijn aandacht trekken
een èchte blikvanger
heel fraai beest! :)

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Misschien is een sjabbat wat voor hem....

Love As Always
Di Mario

vrijdag, april 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zo'n beest heeft natuurlijk van die momenten dat hij het spuugzat is en neemt dan gewoon even de tijd om uit te rusten.

zaterdag, april 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Arrogant beest, wacht maar tot er zo'n tweepoter terugspuugt, ghegheghe.

zaterdag, april 05, 2008  

Een reactie posten

<< Home