juli 12, 2007

E


.

Alle Eendjes zwemmen in het water
Zo zegt ons het kinderlied
Maar dat wil ik nu niet zingen
Nee dat wil ik niet.
.

Zal ik het over de Eekhoorn hebben
Die daar zit hoog in de boom
Ach nee dat kan me niet bekoren
Alleen maar in mijn droom.
.

Maar de Ezel die is leuk zeg
Hoe hij daar bulkt en staat
Maar daar heb ik ook geen zin in
Ik denk dat ik dat ook maar laat.
.

Egels hebben zo'n lief koppie
Alleen de stekels zijn wat hard
Nu ben ik aan't eind gekomen
Dus morgen met de F gestart.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Om met verhoogde snelheid door het alphabet te gaan kun je het beste de F G H I J K L M N O P R S T U V W X IJ en Z overslaan.

donderdag, juli 12, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek
Kom je even een fijne dag toewensen:)))) Alles goed met je???
Ontvang veel liefs!

donderdag, juli 12, 2007  
Blogger mieke said...

Hahahahha Jan toch, da's niet de bedoeling hoor!!!!
Betty, hier alles oke, bij jou ook?

donderdag, juli 12, 2007  
Anonymous Anoniem said...

De D had ik gemist,
nou ja, begin ik gewoon bij de E.
Egels zijn mooie beestjes
en het voordeel is ze eten slakken.

donderdag, juli 12, 2007  

Een reactie posten

<< Home