juli 08, 2007

B


.


Houden jullie ook van lezen?
Ik heb er niet veel tijd meer voor
Met een Boek in de stoel gezeten
En daarbij lekkere koekjes eten.
.

Eerst moeten er Boodschappen gedaan
Lekkere dingen kan ik niet weerstaan
Boodscappen doen, haat ik als de pest
Klaar? Dan komt Mieke op haar best.
.

Met mijn Brommer breng ik alles naar huis
Dan in de kast, oh oh mijn kruis.
.

Met mijn nieuwe Bikini, ga ik naar het strand
Heb geen boek mee, die word smerig in't zand
Dan val ik in slaap en droom heel mooi
Ik krijg 1000 Boeken op de Bonnefooi.

2 Comments:

Blogger J.J. Kleinstra said...

Stuur mij een foto in jouw bikini. Joop

zondag, juli 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hahaha...weet je Mieke: jij op de brommer...dat plaatje "lijkt" echt goed hoor! Dat zou je zo kunnen zijn!!

Groetjes,
BeuzeBlaadje....kan zo mee doen met de "B".

Tot over een paar weekjes Mieke,
ik zal je missen!

zondag, juli 08, 2007  

Een reactie posten

<< Home