juni 27, 2007

visite

Kwart over 10 stonden ze voor de deur.
Beuzeblaadje en Vanmeij.
Ik had het gevoel dat het gelijk al "klikte" tussen ons.
Het zijn heel gezellige lieve meiden die twee.
We hebben veel gepraat en gelachen en een lekker bakkie koffie gedronken.
Natuurlijk moest Beuz nog even samen met Chris aan de PC om iets uit te proberen.
Ik hoop dat het je thuis ook lukt Beuz.
Het was een heerlijke, gezellige morgen en ik hou me aanbevolen voor een herhaling.
.
Ik had het vergeten erbij te zetten, maar de foto is door Vanmeij gemaakt.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En.....? Hadden ze gebak mee gebracht?
Vanaf de rug gezien zijn het echte Twentenaars (dat kun je aan de rug zien Twentenaars zijn breed geschouderd.)
En ook kunnen ze moeilijk de kwebbel dicht houden ( Mijn vrouw komt uit Twente)
Maar hoe dan ook het zijn en blijven gezellige mensen.
Haast net zo gezellig als de lui uut Drenthe.

woensdag, juni 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Leuk als bloggers een goed contact op kunnen bouwen buiten de pc om. Is toch hartstikke leuk, dan weet je in ieder geval met wie je zit te tokkelen....
groet van leny

woensdag, juni 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk, heb ik beuzeblaadje eens van achteren gezien. Fijn dat jullie zo,n gezellige morgen hebben gehad.

woensdag, juni 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Leuk is dat he om zomaar iemand van een ander log te ontmoeten.
Ik heb er ook al een paar leuke vrienden aan over gehouden.

Knuf Cyber

woensdag, juni 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Gaaf dat het klikte!!!! Leuk hoor!
Liefs Betty

woensdag, juni 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Gezellig hoor miek!

woensdag, juni 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ooooo Mieke....kom ik zo laat óók nog even aanzetten. Vanmeij slaapt al lang want we hebben een indrukwekkende dag gehad vandaag.
Maar.......gisteren was óók heerlijk! Het "klikte" inderdaad geweldig en we hebben heel wat afgekletst, gelachen en serieus gepraat. De helft van wat Chris me heeft uitgelegd werkt, helaas krijg ik de andere helft nog niet voor elkaar. Kunnen we dat mooi "aangrijpen" om het nog eens over te doen! Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en hier ben je ook van harte welkom.

Welterusten, maar jullie kenende lig je allebei al op één oor....
beuzeblaadje

donderdag, juni 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

whahahahaha dat is nog eens superleuk , Mieke wat zal dat gezellig geweest zijn , en die meiden >>??????
zijn net effe iets minder als de Groningse whahahahahahahahahahaha
moet toch even plagen hoor ;)))
fijne dag vandaag kom die Groningse maar eens opzoeken kunnen jullie het verschil zien en meemaken ;))

donderdag, juni 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Mieke en Chris jullie liggen vast al op de rug zo heet het hier! Dus ik pas me aan he!
Nog bedankt voor de gezellige ochtend!!!!
Waarom regende het bij jullie?
Daar waar ik woon schijnt altijd de zon!hahahahahahah Beus vindt van niet maar ik wel en ik kan het weten he!
Ik mag nu pas achter de pc, vandaar dit late bericht!
bighughvanmeij

donderdag, juni 28, 2007  

Een reactie posten

<< Home