juli 03, 2007

mannetje

Gisteren liep ik dooor de stad
En raad eens wat ja raad eens wat.
Een mannetje uit tape zat daar
Ik dacht, ach nee dat is niet waar.
.
Een stukje verder zaten er twee.
Ze leken rustig en tevree.
.
Twee straten verder stond ik paf
Een bord omtrekken, dat is maf.
.
Aan de overkant stonden er twee te wachten
Die wilden met d bus naar Drachten.
.
Maar de bus was al voorbij
Er zwommen twee eendjes in een rij.
.
Daar zijn ze toen maar opgeklommen
En lieten mij geheel verstommen.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mooi weer ...mooi weer ...WE MOETEN MOOI WEER...want mieke ziet ze nu ECHT overal !!
gottegot wat mot dat worden ...
ben net dat beestenverhaal te boven ...komt ze met mannen in witte pakken ...HELP.......
alles goed daar Mieke ??
;))

dinsdag, juli 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Beus zit ook geheel verstomt...
Rare wereld daar over de grens...
Hoewel....het heeft ook wel iets leuks hoor, vooral die eendjes!

Maar uh....je weet zeker dat je het "goed" zag???

Fijne dag,
beuzeblaadje

dinsdag, juli 03, 2007  
Blogger Chris said...

En met zoiets leef ik. Hahahaha

dinsdag, juli 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ZE KOMME ME HALE JA JA JA JA...HET IS TIJD VOOR VAKANTIE, Je drinkt niet, maar ziet geen witte muisjes, maar witte mannetjes, mag hoor, niemand neemt je het kwalijk ( chris let een beetje op haar wil je, ditisnietgoedhoor)
by the way of anyway(annie is weg) jullie hebben familie in emmen, ik mail nog wel over een daggie bos doen,,,,
liefs van leentje

dinsdag, juli 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb al een buurvrouw die, als het veel een langdurig regend, denkt dat ze ze ziet vliegen.
Tijdens die periodes probeer ik via het loggen haar te ontwijken en dan gebeurd me dit.
Soms wil, volgens de huisarts, in dit soort gevallen een asperientje nog wel eens uitkomst bieden.

dinsdag, juli 03, 2007  
Blogger mieke said...

Hahahahaha, ik lag me een kriek over de kommentaren die jullie hier schrijven.
Of het mischien toch aan het weer ligt??????

dinsdag, juli 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahah het is vast aanstekelijk al die malligheid
wat een lollige 'beeldjes' miek

xx
bianc

dinsdag, juli 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke dank je wel voor je woorden bij beus geschreven, lief van je.
Jij bedankt voor je openheid!
De koffie etc.
groeten ook aan Chris
hughvanemij

dinsdag, juli 03, 2007  

Een reactie posten

<< Home