mei 28, 2007

Gedicht


Ik kreeg vanmorgen een gedicht van Leny en Claudy.
Zooo lief, hij hoort gewoon hier op mijn blog.
.
omdat je het leven omarmt
met twee stevige knuisten
de aardbol weet vast te houden
omdat je gewoon lekker gewoon bent
omdat je karakter toon daar waar het
nodig is,
gewoon omdat je een lief mens bent
die ik heel nederig mijn blogmaatje
mag noemen
gewoon, omdat het gewoon kan
omdat ik gewoon kan zeggen
in alle eerlijkheid
wat is het een heerlijkhed
om een eerlijk mens lief te hebben
in al zijn facetten van het leven
dat is gewoon wat ik even kwijt wilde
na al die dagen dat wij hier
ongewoon
ongerust bleven en jouw man
verveelden met mailtjes
waar hij misschien niet op zat te wachten
maar dat is gewoon
omdat de angst groter was dan
de angst van een mailtje terug
met een naar bericht,
dus hier gewoon een knuf
van ons voor jou
en moge God jou behoeden voor
ongewone verdere ellende
jij hebt je portie wel gehad.
ik wil alleen maar zeggen
ik ben blij met je
heel gewoon..
liefs van leny
.
Heel erg bedankt Leentje
Met een heeeele dikke knuffel.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel erg mooi Mieke!
Hier mag je best heel blij mee zijn. Ik ben blij dat meer mensen van mening zijn dat jij je portie nu wel hebt gehad! En ook mooi dat ze aan Chris heeft gedacht want hij heeft inderdaad de "nodige" mail gehad toen jij in het ziekenhuis lag!

OT: ik moet Vanmeij eens goed uitleggen hoe ze hier kan reageren want het lukt haar steeds niet!

Groetjes,
beuzeblaadje

maandag, mei 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

nou wat een mooi gedicht,super lief!!!!!!
xxx saskia

maandag, mei 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahahaha Vanmeij weer door de bocht !!
heb even gesnuffeld en zag dat ook mijn reactie er niet stond dus klungel ook nog al eens , was op de bruidslog ....vind hem zo moooooi !!!
leuk om te zien en de stoofpot hahahahahahahaha lag weer naast stoeltje van de lach ..en het gedicht ... wat lief ...om te geven en te krijgen , fijne dag ,geniet ervan meis !!
groet lenie

dinsdag, mei 29, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek
Wat een mooie tekst, heel dierbaar....zo zie je maar dat er heel veel mensen met jullie meeleven! Ik wens jou ook het beste toe Mieke je hebt inderdaad wel je portie gehad....

dinsdag, mei 29, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lief, als iemand speciaal voor jou zo'n gedichtje maakt!
Dat mag je koesteren.

Groetjes, Arianne

dinsdag, mei 29, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Meisje je laat me blozen weet je wel!!!!!!!!!!
Knuf van leentje

dinsdag, mei 29, 2007  
Anonymous Anoniem said...

YOEHOE!!!!!!!!!!!Gaan we nog verder bloggen, of hoe zit dat,ik wacht vol smart op de volgende, dan kan dat gediggie effe verder fietsen, ik mot steeds blose as ik so kijk noar me eige teksten. Waar haal ik se vandaan vraag ik messelluf weles af,,,ag ja..as dat alles is waar ik goed in ben, enne o ja ik ken oak lekker koaken..
liefs van leentje

woensdag, mei 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heel mooi,els

zaterdag, juni 02, 2007  

Een reactie posten

<< Home