mei 26, 2007

Trouwen 2

Hier komt het vers getrouwde bruidspaar.
Alle gasten hadden een belleblaas kokertje gekregen,
dus iedereen was aan het bellenblazen toen Alex en Erna naar buiten kwamen.


Oma, Alex, Erna, ik en Chris.
Oma is Chris zijn moeder die getuige was.

Het gelukkige bruidspaar.
.
Het was een dag om nooit te vergeten.
Heel emotioneel en heel veel lachen.
Bij het trouwen, hebben de kinderen nog iets tegen elkaar gezegt en dat was zo emotioneel, iedereen zat te huilen.
Ook de rest van de dag werd er heel veel gesnotterd.
De meeste gasten zeiden dat ze nog nooit zo'n trouwerij hadden meegemaakt, waar zo open over de gevoelens werd gesproken.
Het was in èèn woord prachtig.
Maar we hebben ook veel gelachen hoor.
's Middags om 12 uur werden ze getrouwd.
Toen de trouwerij achter de rug was, hebben we koffie gedronken in een cafeetje op het kasteel.
Daarna zijn wij even naar huis gegaan om even wat uit te rusten.
Om 4 uur zaten wij bij het restaurant te wachten en het bruidspaar kwam om half 5 aangereden.
Een rot herrie van heb ik me nou daar.
Achter de trouwauto waren lege conserve blikken gebonden en dat alles over de kinderkopjes in Bentheim.
Toen hebben we met zijn alle heerlijk gegeten en daarna is de hele stoet weer naar Drachten gereden om daar in een discotheek te vieren.
Wij konden daar niet bij zijn (dat werd voor mij te veel) maar we hebben een video boodschap ingesproken, die s avonds op een groot scherm in de disco werd getoond.
Zo konden wij er ook een beetje bij zijn.
Nooit zal ik deze dag vergeten en ik weet zeker, ik ben niet de enigste.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wauw wat mooi. En wat fijn dat het zo'n mooie dag voor ze is geworden. En vooral ook dat jullie erbij waren en ervan konden genieten!!! Liefs, Tineke

zaterdag, mei 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi bruidje, en gelukkig dat je toch zowat de hele dag heb kunnen volhouden. Ik ben trots op je meis....En het is altijd emotioneel als je midden in de zaal zit en je zoon of dochter trouwt, je hoort altijd gesnotter overal om je heen, maar dat is meer van blijdschap dan van verdriet( of er moet een jaloerse ex van je zoon tussen gezeten hebben)
Ben blij dat je heelhuids toch deze prachtige dag tot je mocht nemen, en geniet nog lekker na van al die mooie foto;s en opnames...En blij dat ik nou eens gezien heb met wie ik steeds tokkel...
liefs van leny
en een rustig een gezegend pinksterweekend..
knuf knuf knuf

zondag, mei 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd!
een kersverse schoondochter :)
wat een prachtige foto's
en ik zeg het niet gauw
van een bruidegom
maar hij staat er stralend op
gewaagde combi met dat roze overhemd
fijn dat je ook op het feest kon zijn
dat had je voor geen goud willen missen :))

zondag, mei 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

SCHITTEREND!!!
Wat een mooi log Mieke!
Wat een mooie foto's van een stralend bruidspaar. Geweldig!
Heerlijk dat jullie allemaal zo'n fijne dag hebben gehad en och "gesnotter" hoort er bij toch?
Ik vind het al helemaal geweldig dat jij zoveel aanwezig kon zijn en wat een gaaf idee om dan toch ook nog weer iets in te spreken voor 's avonds! Je bent voor hen zeker weten "de liefste moeder van de hele wereld"!

Liefs,
beuzeblaadje

zondag, mei 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja inderdaad Mieke,
je bent niet de enigste die deze geweldige dag ooit zal vergeten!!! Het was in één woord FANTASTISCH! Jullie hebben een geweldige lieve zoon en nu ook een geweldige dochter erbij!! "A match made in heaven"

En ohhhhh wat waren ze mooi hé...en zo stralend....."mijmer".."zucht" ..

Liefs Edith

maandag, mei 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

oh Mieke ik probeer al een tijd een reactie te plaatsen mar dat lukt steeds niet, nu met aanwijzingen van Beus.
Ik had dus gezegd: heel hartelijk gefeliciteerd met dit huwelijk en wat goed dat je erbij kon zijn! Foto uit Bad Bentheim, herken het nog!
Ik wens je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel wensen en hoop dat het nu eens over is met alle ellende!!!!!!!!!!
hughvanmeij
nu maar hopen dat het lukt!

maandag, mei 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, wat een prachtige foto's van stralende mensen. Wat waren jullie allemaal mooi!
Heerlijke herinnering zo'n mooie en liefdevolle dag.

Liefs
Bianca

maandag, mei 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Wat ziet het er allemaal prachtig en lief uit! En wat fijn voor je dat je er toch maar de hele dag bij was en het volgehouden hebt:))))
Liefs van mij! en een dikke kus.

dinsdag, mei 29, 2007  

Een reactie posten

<< Home