mei 17, 2007

Ben er weer


Goeie morgen allemaal.
Ik ben er weer, ik hoor weer tot de levenden.
Gisteren om 14.30 uur heeft Chris mij opgehaald uit het ziekenhuis.
Tja en hoe gaat het, nou ik ben blij dat het ergste voorbij is en ik weer aan het leven mag deelnemen.
Het was best een zware operatie en van de eerste 2 dagen weet ik niks meer en soms wist ik niet meer of ik een meisje of jongetje was. (geintje)
Ik heb nog niet alles bij gelezen, maar Chris heeft heel veel uitgeprint en mee naar het ziekenhuis genomen.
Ik ben zo enorm blij en dankbaar met wat jullie allemaal geschreven hebt, het was een hele grote rugge steun voor me.
Heel erg bedankt allemaal.



9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat fijn dat je weer thuis bent Mieke!!! Joepie!! Nu kun je lekker in je eigen vertrouwde omgeving bijkomen...Doe het rustig aan en tot volgende week!!

liefs Edith

P.s. wat kun jij prachtige verhalen schrijven!! Een genot om te lezen.... :-)

donderdag, mei 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek, fijn dat je er weer bent.

Kus
Bianc

donderdag, mei 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

YES, YES, YES!!!
Welkom terug meid!
Ben ik de eerste om hier weer te reageren? Doe je heel kalm aan Mieke? Hoeft niet gelijk elke dag een log hoor!! Maar wat geweldig dat je terug bent.

Hele fijne dag, óók voor Chris,
beuzeblaadje

donderdag, mei 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Al duurde de dagen erg lang,
en ik staarde naar het behang
mij gedachten waren altijd bij jou
omdat een bloggenist alles weet
van trouw
trouw aan je vriendschap
al is het virtueel
ben blij dat je thuis bent
en maakt van ons team weer
één geheel....
Veel liefs, en doe het rustig aan, wij hebben alle tijd genomen om jou lastig te vallen, dus nu neem jij lekker de tijd om ons te laten wachten op je pennevruchten. En vergeet snel dat ziekenhuis, je bent nu weer lekker thuis bij je chrissie en je kids en je alles wat zo vertrouwd is....Dat is alles wat ik wilde zeggen enne o ja,,ik ben blij dat alles zo goed verlopen is, houwe zo....liefs van leentje...
knuffel voor chris de rots in de branding, die heeft al dat gezeik van ons maar aan moeten horen (lees lezen) voor jou ook een knuffel goser...
liefs van leny

donderdag, mei 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heyyyy hallo meid was je dr weer,fffff dat was wel ff heftig of niet.In je eigen omgeving aan sterken werkt vaak het beste.
heel veel liefs voor jullie!
xxx saskia.

ps Reihne zijn we nog niet geweest maar dat gaat beslist nog wel gebeuren,

vrijdag, mei 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

meis, dat je weer thuis bent, had ik al begrepen
Maar dat je zo snel al weer achter de computer zit is een totale verrassing :))
fijn voor je dat het herstel goed verloopt
dikke knuffel!

vrijdag, mei 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Blij je weer op mijn site te kunnen intvangen meis, doe je het wel een tikkie rustig aan???
Liefs van leentje

vrijdag, mei 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hiep hoi Mieke je bent er weer:))) Doe het rustig aan niets forceren maar je bent weer THUIS, wat zal Chris ook blij zijn!
Ontvang veel liefs van mij.

zondag, mei 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke, het verwarmd mijn hart dat je weer erboven op bent. Echt. Dikke knuffel voor jou, je tovert een glimlach om mijn lippen. Sterkte de komende tijd. :)

woensdag, mei 30, 2007  

Een reactie posten

<< Home