april 26, 2007

talent


Talent in onze familie is er genoeg.
Ik heb nog een oudere broer en een jonger zusje.
Mijn vader, broer en zus, kunnen (vader kon) alle drie prachtig schilderen.
Mijn vader ging er vroeger op uit om de natuur te schilderen en als ik mij niet vergis, heeft hij ook een paar jaar les gegeven aan mensen die het ook graag wilden.
Als ik de schilderijen bekijk, die mijn broer en zus gemaakt hebben, prachtig.
Ik ben altijd al een "buitenbeentje" geweest.
Broer en zus waren vroeger rustig en stil, ik niet hoor.
Ik zette altijd de boel op stelten.
Die twee hebben zoveel geduld bij het maken van een schilderij, dat ik er versteld van sta.
Ik heb het vroeger ook wel geprobeerd hoor, maar als het dan na een uur niet klaar was, was de pret er voor mij af.
Ik ben veel te ongeduldig.
Maar ja, zo is iedereen verschillend he?
En wie weet wat ik voor talenten heb. :))))))))

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mieke een schrijverstalent.Dat kunnen je broer en zus minder. Joop wel weer zakelijke brieven Nel

donderdag, april 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat schilderen betreft heb ik ook geen geduld. Een eerste schets maken lukt meestal nog wel, maar daarna is de zin gauw weg....

Ik ben ook een aantal jaren geleden begonnen met een kinderboek.... het is nog steeds niet af......

Groetjess, Arianne

donderdag, april 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ieder persoon heeft een talent en wat je vlotte manier van schrijven aangaat mag je zeker over talent spreken.
Ook ik heb geen of weinig geduld, soms betreur ik dat maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben.

donderdag, april 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat jouw grootste talent is dat je bent wie je bent!

Iemand die zoveel heeft meegemaakt, nog meemaakt..., maar..... die er voor BLIJFT gaan,
dat noem ik "talent" hebben!!!!!!

Morgen ben ik er weer!
Liefs,
beuzeblaadje

donderdag, april 26, 2007  

Een reactie posten

<< Home