april 18, 2007

afvallen


Iedereen hoor je over afvalllen.
Nou, ik dus niet meer, ik denk er niet aan.
Ik pas op met wat ik eet, vanwegen de diabetes, maar zondig nog genoeg hoor.
Ik heb in mijn leven al zovaak een dieet gedaan, dat ging ook altijd goed, maar dan......
Je hele leven verstandig eten, dat is voor mij niet weggelegd.
Ik eet zo graag en dan juist die dingen die je niet moet eten.
Een lekker gebakken speklappie vind ik veel lekkerder als een stukje kip of vis.
Vette jus, vette kaas of worst.
Lekker toch?
Alles zonder vet vind ik veel te droog, niks voor mij.
Dus, ik ga verder zoals ik nu leef, dan maar een beetje te dik, kan mij het schelen.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Je hebt wel gelijk hoor, in die zin dat iedereen het maar over zijn gewicht heeft. Ik snap je heel goed dat jij lekker keeft zoals je leeft enne een speklap hard gebakken jammie!
Liefs Betty

woensdag, april 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Je begint, wat het eten aangaat, al lekker op onze buurland bewoners te lijken.
Dat is niet erg maar denk er aan het gaten graven aan het strand niet proberen onder de knie te krijgen.

woensdag, april 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik wou dat ik kon denken zoals jij Mieke.....Och dat komt vast nog wel eens maar voorlopig "worstel" ik nog met lijnen hoor!

Welterusten,
beuzeblaadje

donderdag, april 19, 2007  

Een reactie posten

<< Home