april 15, 2007


^Nou, we zijn er dus weer.
Het was heel gezellig savonds op de verjaardag.
Voor we het wisten was het half twaalf en dat is voor mij heel wat hoor, om zo laat ergens weg te gaan.
Ik ga normaal om ongeveer negen uur naar bed, dus kun je nagaan.
Erna is een vrouw die lekker kan kwebbelen, maar haar zus kan er nog meer van.
Alles zonder punt en komma.
Bij sommige mensen is dat heel irritant, maar bij Margreet is en blijft het leuk.
Je lacht je rot.

We waren om ongeveer twaalf uur weer in het hotel.
We hadden een prachtige kamer met een hele grote badkamer.
Douche en een groot bad stonden erin.
Ik heb tamelijk goed geslapen, wat me meeviel, omdat ik er altijd zo vaak uit moet om naar de wc te gaan.
Het ontbijd s morgens was overheerlijk.
Er stond van alles en ik heb me alleen geergerd dat ik niet meer zoveel eten kan als vroeger.
Ik had nog graag een uurtje door gebunkerd.

De terug reis heb ik genoten.
De natuur begint alweer zo mooi te worden.
De bomen krijgen al een groene waas en veel bloesem in allerlei kleuren.
De lammetjes in de wei, het is een genot om te zien.
Toen we thuis kwamen, had schoonmoeder het goeie idee om voor ons mee te koken.
Wat heb ik toch allemaal prachtige mensen om me heen.
s Middags heb ik 3 uur geslapen, was best wel moe, maar dat geeft niet.
Het was een heel mooi uitje, waar ik weer een tijdje op teren kan.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heerlijk dat jullie zo hebben
genoten! Het was je van harte gegund! Oooooo Mieke kun jij echt al slapen 's avonds om 9 uur of moet je dan gewoon plat vanwege je gezondheid? Ik wou dat ik er toe kon komen eens iets vroeger naar bed te gaan....

Liefs,
beuzeblaadje

zondag, april 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het zooo heerlijk Mieke & Chris dat jullie zo'n zalig weekend hebben gehad!

Dikke kus
Bianc

maandag, april 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Waauw, klinkt als een heerlijk weekend! Wel uitputtend, maar vooral ook fijn. :)

"Alles zonder punt en komma.
Bij sommige mensen is dat heel irritant, maar bij Margreet is en blijft het leuk." -> Haahaha, ja dat is heerlijk, van die mensen die eigenlijk geboren entertainers zijn, zonder vervelend of irritant te zijn.

Lekker hoor. En deze week weer bijkomen? :)

dinsdag, april 17, 2007  

Een reactie posten

<< Home