april 10, 2007

fietsen 2


Over fietsen gesproken.
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik op de fiets zat.
Wat hebben wij veel gefiets zeg.
Toen de kinderen nog klein waren, was onze eerste fietstocht altijd met hemelvaart.
Picknick mee, een deken mee en dan weg.
Heel vaak waren we ook met de fiets in het Gildehouser ven.
Daar kun je prachtig fietsen.
Èèn keer, ik vergeet het mijn hele leven niet meer, waren we ook in het ven en onze Michael rijd door een plas water.
Och, dacht Alexander, dat kan ik ook.
Maar wat hij niet gezien had, was dat Michael er tamelijk aan de rand van de plas door ging.
Dus hij neemt een run, en wou net als zijn grote broer midden door de plas rijden, maar die was tamelijk diep in het midden en het kwam zoals het komen moest, hij viel, midden in de plas kiepte hij om.
Het was zielig, maar we hebben er vreselijk om gelachen.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ach gus arme jongen :-)
Zijn leuke verhaaltjes om straks op zijn trouwen nog eens aan te halen hahahahahah

xxx

dinsdag, april 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

"Gildehouser ven"....heerlijk Mieke, ik weet nu waar je het over hebt. Ik zal er altijd schitterende herinneringen aan over houden!

Maar dat fietsverhaal....ik zie het zo voor me! Kon je er echt gelijk om lachen of heb je eerst wel even "gebromd"?????

Groetjes,
beuzeblaadje

dinsdag, april 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ik kan me het helemaal voorstellen hahahahahaha
xxx saskia

dinsdag, april 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

om andermans leed is het makkelijker lachen ;)

woensdag, april 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

JAJA... kheb er nog traumas van die fiets tocht....

en neeeeeee NIET OP ONZE TROUWDAG VERTELLEN!!!!!!!!!!!

hihi...

woensdag, april 11, 2007  

Een reactie posten

<< Home