april 16, 2007

uitrusten


Kijk, zo voelen wij ons.
We moeten dus echt uitrusten van het weekend hahaha.
Gisteren stonden Els en Egbert (zus en zwager) om 2 uur voor de deur, met een hele grote gebaksdoos.
Hun kleinkind had zijn verjaardag gevierd en er was een taart over gebleven, dus die hebben wij eerst even van kant gemaakt.
Om vijf uur zijn we naar het Surinaamse restaurant gereden.
Daar hebben wij heerlijk buiten gegeten en natuurlijk weer veel te veel.
vanmorgen hebben we echt zo het gevoel van pppfffff, wat een druk weekend was dat.
We zijn ook echt niks meer gewent hoor.
Maar...........het was heeeeel gezellig alles met elkaar.
Daar kan en moet ik weer een tijd lang op teren.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat een lief tafereeltje :)
lekker als je buiten kan eten hè
lijkt me heerlijk Surinaams
ik ben nog niet verder gekomen als een broodje Bakeljauw ;)

maandag, april 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Surinaams heb ik nog nooi gegeten,moet ik toch eens doen denk ik.
Geniet van het lekkere weer
liefs saskia

maandag, april 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij was het een kleine taart die jullie van kant hebben gemaakt want anders zouden jullie niet meer naar een Surinaams restaurant zijn gegaan.

maandag, april 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hehe...beter laat dan nooit!

Leuk plaatje Mieke!
Ja dat je uit moet rusten als je zo veel gegeten hebt.....hahaha daar word je moe van he?
Wel een gezonde "moeheid" hoor, geeft niks! Fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad,

groetjes,
beuzeblaadje

maandag, april 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk hoor voor jullie dat het zo leuk was, dan maar een beetje moe, dat komt wel weer goed en inmiddels heb je lekker bijkunnen tanken!

woensdag, april 18, 2007  

Een reactie posten

<< Home