oktober 21, 2006

Vissen

Vissen.
Ik heb niks met vissen.
Sommige mensen vinden een aquarium prachtig om te hebben.
Ik dus niet. Je kunt er alleen maar naar kijken en dat geeft rust zegt men dan.
Als ik te dicht bij een aquarium sta, om de vissen goed te bekijken, word ik heel erg misselijk door het bewegen van het water.
Nee, ik kijk liever naar beesten die een pelsje hebben.
Daar kun je heerlijk mee kroelen, daar heb je wat aan.
Wat is er mooier dan een hond die je met zijn trouwe ogen aankijkt.
Wat is er mooier als twee katten, die boven op tafel, lekker dicht tegen elkaar aan liggen en aan het slapen zijn.
Nee, het spijt me voor alle liefhebbers van vissen, ik hoef ze niet.


2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Maar.............. Wat is er mooier dan je zo vrij voelen als een vis in het water !!!

Dat is, wat ik noem, nog eens liefde voor jezelf!
;-)

Ben je overigens nog steeds van je rokertje af?

lieve groetjes
Marion

donderdag, oktober 26, 2006  
Blogger mieke said...

Nee, zeg niet helemaal.
Ik rook nu zo'n 6--10 sigaretten per dag. Vroeger 40 dus het is wel een verbetering.
Ik red het niet hoor, om er vanaf te komen.

donderdag, oktober 26, 2006  

Een reactie posten

<< Home