oktober 20, 2006

logje

Mij werd gevraagd om een echt logje,
Nou, hier is er dan weer een.
Oftewel ik ook moet zeggen,,
Ideen heb ik geen.
-
Het leven is heel erg eentonig,
Als je niet uit de voeten kan.
En nu hoor ik mensen zeggen,
Nou, dan maak er toch wat van.
-
Als ik geen lucht heb om te lopen,
Na een boodschap alweer moe.
Ik denk vaak, dit is geen leven.
God, waar moet dat toch naar toe.
-
Soms heb ik ook nog van die dagen,
Dan staat mij alles in de weg.
Dan staat mij dus alles tegen,
Wat ik hoor en wat ik zeg.
-
Maar dan kijk ik weer naar buiten,
Zie mijn katjes bij het spel,
Dan word ik weer heel gelukkig,
Want het leven wil mij wel.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi geschreven!

vrijdag, oktober 20, 2006  
Anonymous Anoniem said...

En ik ben ook blij met je! Dank voor je woorden, die deden me echt goed.
knuffel voor jou!

vrijdag, oktober 20, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Het is niet alleen het leven dat je wil.... ook je man, je schoon moeder, je zoon en ook je schoondochter (in wording) ook!!!
Mieke het is erg wat je/jullie door maken, soms niet om aan te zien!!! maar ik weet jou geloof in god en in de liefde van hem en van ons maakt je sterk. jou positieve enrgie, die je ondanks jou/jullie situatie hebt, steekt zelf andere mensen aan en laat anderen ook weer positief denken. mieke ik/wij houden van jou en ook van papa, zijn blij met jullie en hopen nog lang van jullie te mogen genieten.
xxx Alex en Erna

vrijdag, oktober 20, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

vrijdag, oktober 20, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

vrijdag, oktober 20, 2006  
Blogger mieke said...

Lieve Alex en Erna.
Heel hartelijk bedankt voor jullie lieve woorden.
Het heeft een heleboel in mij los gemaakt. Ook tranen van dankbaarheid, dat ik jullie heb.
Ik weet, het is niet makkelijk om ernaast te staan en niets te kunnen doen, niet voor jullie en ook niet voor papa en oma.
Maar ik geef de moed niet op hoor.
Ik hou heel veel van jullie twee.

vrijdag, oktober 20, 2006  
Blogger mieke said...

Bianca, het leven heeft ij weer hoor.

Fride, heel fijn dat ik je een beetje moed kon geven met mijnwoorden.

vrijdag, oktober 20, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Je bent gewoon een lieverd! ;)

zaterdag, oktober 21, 2006  
Blogger mieke said...

Fride, dat bloemetje krijg je terug meid.

zaterdag, oktober 21, 2006  

Een reactie posten

<< Home