maart 27, 2006

Longenarts

Ik was vanmorgen bij de longenarts. Nou waar ik bang voor was, was het gelukkig niet.
Door al mijn ervaring van vorig jaar, was ik bang voor longkanker. Maar hoeraaaaaa, niet dus.
Het kan wel een jaar duren voor ik weer meer lucht krijg nu ik bijna niet meer rook.
Heb nieuwe medikamenten gekregen en moet over 4 weken terug komen.
Vanmiddag was ik bij de huisdokter wegen mijn suiker. Ook daar hoef ik nog geen pillen. Hoeraaaaaaa.
Ik weet niet of iemand het begrijpt, maar ik heb de neus vol van dokter bezoeken. Ik blijf aan de gang. Maar ja als het dan goede berichten zijn die daaar weg komen, dan gaat het nog. Morgen naar de uroloog en donderdag naar mammografie. En dan ben ik eerst weer klaar. Nog een keer hoeraaaaaaaa

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoe lang rook je al??? En wil je na 14 dagen weer schone longen hebben? Je broertje

dinsdag, maart 28, 2006  

Een reactie posten

<< Home