maart 21, 2006

Onkoloog

Zo, we zijn weer terug van de onkoloog.
Mijn bloed was in orde en de ultraschall (weet niet hoe dat op zijn nederlands heet) ook.
De onkoloog bekijkt met de ultraschall mijn lever, nieren hart enz.
Hij vroeg hoe het zo met mij ging en ik vertelde hem dat het redelijk goed ging maar dat ik 1 probleem heb. Ik krijg 2 tot 3 keer per dag een aanval van beven. Heel erg beven. Dat gaat zo 10 tot 15 min. en dan word ik misselijk en dan zakt alles weer af. Ik had gedacht dat het een nawerking was van de chemo's die ik heb gehad. Ook heb ik een vreselijke jeuk aan de borst, rug en oksel. En wat blijkt nou, ik heb waarschijnlijk een allergie tegen de hormoontabletten die ik nu moet nemen. Nou daar had ik dus helemaal niet aan gedacht zeg. Ik moet die tabletten nu staan laten en kijken hoe het verder gaat. Over 3 weken terug komen en dan moeten we zien dat ik andere tabletten krijg. Want die hormonen moet ik nemen.
Morgen moet ik naar de vrouwen arts. Maar daarover morgen meer.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ultraschall= echo of echografie
Joop

donderdag, maart 23, 2006  

Een reactie posten

<< Home