maart 19, 2006

Kattenpraat

Ik zit hier aan kattenpraat. Dat is een forum over katten.
Over zieke katten, of over problemen met katten, of hoe katten bevallen, enz. enz.
Maar......... het gaat niet alleen over katten hoor. Het is een echte babbel forum.
We kletsen er wat af zeg.
Er is een topic wat eten we vandaag, of waar werk je, of leuke nieuwtjes enz.
Het is niet alleen leuk maar ook heel verslavend.
Als ik aan de pc kom, dan is het eerste wat ik doe dit forum openen.
Het zijn allemaal hele gezellige meiden die eraan mee doen.
Ja, het zijn hoofdzakelijk vrouwen. Hoe dat komt?
Ja die vraag ie er al eens eerder geweest.
Ik denk dat een man niet zo duidelijk wil laten blijken dat hij ook van katten houd.
Als het een honden forum geweest was, waren er beslist ook meer mannen bij.
We hebben er 1 man bij en die heeft ons op de hoogte gehouden met zijn kat die moest bevallen.
Was heel leuk met foto's enzo. Maar die babbelt ook niet met ons mee hoor. Ik denk dat alleen vrouwen dat zo kunnen.
Ben ik blij dat ik een vrouw ben zeg.