maart 25, 2006

Schilderijtje

Chris kwam van de week naar beneden en zei, kijk eens wat ik gevonden heb, een schilderijtje van je vader. Goh wat leuk dat wist ik helemaal niet meer dat we die hadden.
En zoiets ligt gewoon boven in de kast. Nou ja zeg, we moesten ons schamen.
Hij haalde de tekening uit het lijstje om hem op de pc. te zetten, ohh wat is dat nou, dat is ja het rouwkaartje van mijn vader.
Nu moeten we ons helemaal schamen hoor. Ik kan me van dit kaartje niks meer herinneren.
Dus Mieke.............schaam je!!!!!!!!

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het is al weer 10 jaar geleden. Ik moest ook het jaar weer opzoeken. Joop

zaterdag, maart 25, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Ik moest ook even de datum en het jaar zoeken JOOP

zaterdag, maart 25, 2006  
Anonymous Anoniem said...

No problems Joop

zaterdag, maart 25, 2006  
Anonymous Anoniem said...

es wäre interesant wenn du das in deutsch schreiben kannst, weil ich kann kein holländisch.das wäre nett.

maandag, maart 27, 2006  
Blogger mieke said...

Es wäre nett, wenn Du mir sagen würdest wer Du bist.
Dies ist ein Holländisches Blog, also........

maandag, maart 27, 2006  

Een reactie posten

<< Home