maart 10, 2006

1 week

Het is nu 1 week geleden dat ik gerookt heb. Als ik terug denk, lijkt het wel 1 jaar. Het is echt wel moeilijk. Iemand die zegt dat hij of zij er geen last van hadden toen ze waren gestopt, nou die liegen volgens mij hoor.
Chris heeft het niet vol gehouden. Hij heeft gisteren weer een pakje tabak gekocht. Maar..........hij moet nu buiten roken. Hij is zelfs vannacht naar buiten geweest om te roken. Zielig he? Maar ik moet er eerst een paar weken van af zijn hoor dan zien we wel verder. Ik denk en hoop voor hem dat hij dan wel weer binnen mag roken. Maar nu nog niet.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

volhouden hoor! ik rook nu drie jaar niet en ben 99,99 procent van de tijd een gelukkige niet-roker.
Verlangen naar een sigaret duurt amper een paar seconden en ben je dan weer snel vergeten. Gewoon een kwestie van doorblijven ademen dus...

vrijdag, maart 10, 2006  
Blogger Chris said...

Gewoon een kwestie van doorblijven ademen dus...
Dat is in feite het hele leven!
Door blijven ademen en je wordt eeuwenoud!!!

zondag, augustus 13, 2006  

Een reactie posten

<< Home