maart 08, 2006

Boos

Els, mijn zus schreef vandaag dat ze heel boos was.
Haar toekomstige schoonzoon, wou een bankrekening openen maar het mocht niet van de direktie. En waarom niet? Nou, die jonge komt uit Nigeria. Hij komt dus van heel ver weg en heeft een donkere huidskleur en dan ben je dus heeeeeel gevaarlijk. Want iedereen die er niet zo uitziet als de doorsnee Nederlander is niet te vertrouwen.
Ik woon nu over de 40 jaar in Duitsland. En iedere keer als ik gevraagd word, "Kom jij uit Nederland"? dan zeg ik natuurlijk ja, ik ben Nederlander. En iedere keer krijg ik te horen, dat de Nederlanders zo ruimdenkend zijn en zo sociaal zijn ingesteld. De volgende keer als ik het weer te horen krijg, zal ik vragen ,WAAR????

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ruimdenkend,sociaal,laat me niet lachen.xxxxxxxxxxxx els

woensdag, maart 08, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Het is echt niet zo dat alles maar toegelaten wordt Iemand kan geen rekening openen zonder inkomen Nel

woensdag, maart 08, 2006  
Anonymous Anoniem said...

klopt nel,maar dit was omdat hij uit nigeria komt en niet omdat hij geen geld heeft.er werd letterlijk gezegd dat ze bang zijn dat nigerianen hun zwarte geld wit wassen via deze bank.gelukkig heeft hij inmiddels een rekening kunnen openen bij een andere bank.gr.xx.els

zaterdag, maart 25, 2006  

Een reactie posten

<< Home