juni 12, 2009

Operatie

Mieke wordt as. maandag geopereerd.
De nier moet er uit!

25 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het is wel wat hoor allemaal.
Maandag dus DE dag, erg spannend.
Zal heel veel positieve gedachten jullie kant opsturen
Veel sterkte en dikke knuf.

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Ria said...

Prachtige foto heeft Chris hier neergezet Mieke.
Jullie zullen, zeker de komende tijd, in ons hart en in onze gedachten zijn.
Ik vond het jammer, dat ik niet met Beus mee kon komen, maar een volgende keer moet dat zeker lukken.
Jammer, dat je niet kunt internetten in het ziekenhuis, maar we houden contact ;)
Heel veel kracht gewenst meis en kom er gauw weer bovenop.
Je hebt trouwens een schitterend uitzicht ;)
Heel veel knuffels...XXXXXX
Liefs, Ria.

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous plato said...

Oei dat is duidelijk. Dus maandag gaat het beginnen. Chris en Mieke...het klinkt een beetje van steeds hetzelfde maar zo is het niet bedoeld als ik zeg: heeeel veel sterkte en vertrouwen in een goede afloop gewenst!!!!

vrijdag, juni 12, 2009  
Blogger Yvette said...

heel heel veel sterkte voor jullie allebei!

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Kan me heel goed voorstellen dat je het niet op kunt brengen om alles op de log te zetten Chris.
Je hebt nu al je kracht en aandacht nodig voor Mieke.
Wens Mieke en jou heel veel sterkte maandag.
Zal voor jullie duimen en zal in gedachten bij jullie zijn.
Wil je Mieke namens mij sterkte toe wensen en de Hartelijke groeten doen.
Bep.

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte Mieke
Groet uit Katwijk

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mieke en Chris jullie zijn in mijn gedachten en ik breng mijn zorg over jullie situatie bij God.ik wens je sterkte en moed in deze dagen
Novelle

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Ria van Oldtimer said...

Dan hoop ik dat ze de dagen tot maandag goed doorkomt en dat maandag die doktoren hun stinkende best doen om 'ons' Mieke weer zo goed mogelijk af te leveren.

Hou je taai!

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik steek een kaarsje voor mieke op Cris en natuurlijk ook een voor jou.

Heel veel sterkte de komende tijd en liefs van Sary

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Sterkte en ik hoop dat ze zich snel beter voelt na de operatie.

Love As Always
Di Mario

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Ik zal aan jullie denken maandag, nouja, niet alleen maandag natuurlijk. Maar maandag ga ik wel extra duimen in ieder geval. Heel veel sterkte, dat alles maar zonder complicaties mag verlopen en dat Mieke er gauw weer een beetje bovenop zal zijn.
Het zou mooi zijn als jullie in het najaar weer ergens konden gaan zingen met Sint Maarten!
Zet hem op Mieke!!!!
Veel liefs!

vrijdag, juni 12, 2009  
Anonymous penseel said...

heel erg veel kracht en sterkte voor jullie
groeten

zaterdag, juni 13, 2009  
Anonymous mijn gedachten said...

een wolkengroetje vanuit mijn gedachten.
Veel sterkte gewenst de komende tijd.

zaterdag, juni 13, 2009  
Blogger amy said...

lieverd
ik hoop dat je goed wakker mag worden na de operatie
zonder te veel pijn en ellende
wat moet dat moet en je bent sterk!
dikke knuffel

zaterdag, juni 13, 2009  
Anonymous marl1 said...

Wat moet, dat moet.....
Veel sterkte Mieke!

zaterdag, juni 13, 2009  
Anonymous pamitsha said...

Ik zal voor jullie duimen dat alles goed mag verlopen! Heel veel sterkte maandag!

zaterdag, juni 13, 2009  
Anonymous Elmar said...

Heel veel sterkte!
Ik zal aan jullie denken maandag!
groetjes,
Elmar

zaterdag, juni 13, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mieke en Chris, morgen zal er een kaarsje voor jullie branden. Heel veel sterkte en dat alles maar goed mag gaan. Anne

zondag, juni 14, 2009  
Anonymous Anneke said...

Heel veel sterkte meid.
Ik denk aan jullie.
Groetjes,
Anneke

zondag, juni 14, 2009  
Anonymous plato said...

Ik ben natuurlijk veel te vroeg. Er kan nog niks bekend zijn. Ik duim gewoon door!!!!

maandag, juni 15, 2009  
Anonymous Marika said...

Ik las het bij Plato, heel veel sterkte vandaag, hopelijk gaat de operatie voorspoedig!

maandag, juni 15, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Je bent vandaag steeds in mijn gedachten geweest.

maandag, juni 15, 2009  
Anonymous Betty said...

Ik hoop met heel mijn hart dat de operatie goed verlopen is en dat met Mieke het ook goed gaat.... Heeeel veeeel liefs en kracht toegewenst.
Betty

maandag, juni 15, 2009  
Anonymous Anoniem said...

een groetje van mij sterkte hoor!
Novelle

maandag, juni 15, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

En ik weet dat die er ondertussen uit is! En Mieke "is" er weer!!!!

Wat een prachtige foto Chris!
Volgens mij zie ik een hart in het groene blad!!

XXXX
beuzeblaadje

maandag, juni 15, 2009  

Een reactie posten

<< Home