juni 15, 2007

Momo


Het is zo erg, als je er graag vandoor wilt en het gaat niet.
Die stomme mensen hebben alles zo goed dichtgemaakt, dat ik niet naar de buren kom.
En daar zijn zoveel vogeltjes.
.

Mischienlukt het mij om via de was molen op het dak te komen.
Als die waslijn nu maar niet zo wiebelen zou, dan lukte het mischien.

En weten jullie wat het ergste is?
Vrouwtje en Baasje lachen zich helemaal een beroerte.
Vind ik zo gemeen zeg, inplaats dat ze mij nu helpen, maar nee hoor.
Ik zal het op moeten geven, want zo kom ik er ook niet uit.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hahahah ik zou ook in een deuk hebben gelegen hoor,maar ben toch blij dat het niet gelukt is ivm de vogeltjes
fijn weekend
liefs saskia

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahaha,die momo.het zal je niet lukken meisie.els

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hihihihi goed dat momo er niet uit kan als vogellover kan ik dat niet hebben , maar komen de vogels niet in tuintje dan ??? acrobaat in de dop zeg , moet écht komisch zijn geweest !! Fijn weekend Mieke nog plannen ?? Dierentuintje of zo !!
groetjes Lenie

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hé goser hier Charley, die mooie kanjer van die klapdoos uit zwollywood. Wat doe jij dat goed zeg, dat lukt mij nooit, ik blijf altijd aan de draden hangen, en dan gaat dat pokkeding draaien, word ik helemaal skeel van...Hier lachen de vogels me uit, dus ik durf het niet meer na een keer een kermisrondje. En het is niet leuk als mensen je uitlachen, se motte lachuuu as je begrafe wort segge se altijt in amsterdam ( zegt leen ook altijd, als die wat stoms doet, en geloof me dat doet ze héél veel) dan liggen we hier mamma clau enik in een deuk, we worden wel uigedeukt hoor, maar dan zegt ze dat altijd...Maar ehhh gewoon blijven proberen, eens duik je wel op een prooi....
mazzeltov van Charley

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hahaah wat een grappige mooie foto's.
Ik zou ook een een deuk liggen, leuk hoor.
De gekste capriolen halen ze uit.
Gezellige weekend alvast en groetjes Tiny

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek
Wat zijn katten toch een prachtige beesten en DOM!!!! Mooi dat je het kon vastleggen! Fijn weekend!

Liefs Betty

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke bedankt voor je berichtje op mijn weblog.
En ja mijn schoonzus wacht op een open hart operatie, dus helpen vind ik heel normaal hoor.
En het is nog erg gezellig ook.
Wat een grappige foto,s van de kat, en jammer voor haar of is het hem, dat het niet gelukt is.

Groetjes Cyber Oma

vrijdag, juni 15, 2007  
Blogger mieke said...

Heb het vergeten erbij te zetten, maar onze Momo is een poes.

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Och jeetje Mieke, dit ziet er wel heel komisch uit maar ik zou mijn hart vasthouden....zou bang zijn dat ze met haar pootjes tussen de draden door zou schieten.
Hebben jullie haar er uit moeten halen toen je uitgelachen was of is het haar zelf gelukt?

Fijn weekend,
beuzeblaadje

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Toen ik de foto's bekeek dacht ik dat je kat circus kunstjes aan het leren was.
Toen ik de tekst las begreep ik dat je hem aan het pesten was door het hem onmogelijk te maken om naar de buren te kunnen.
Ik zou me schamen als ik nu achter de computer daarom zou gaan lachen.
Maar, sorry, het blijkt dat ik me toch moet schamen want ik lach me dood.

vrijdag, juni 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Die momo toch, gekke meid.
Ik kan me voorstellen dat jullie vreselijk gelachen hebben. En o het filmpje van de hele stunt, geweldig was ie :-)

Momo dikke knuf voor jou!

zaterdag, juni 16, 2007  

Een reactie posten

<< Home